Escut Ajuntament de Palau-solità i Plegamans
Façana de l'Ajuntament

Oficina d’Assistència en Matèria de Registre

.

Casa Consistorial

calendari   Plaça de la Vila, 1    

calendari   de dilluns a divendres de 8:30 a 14h

 phone     93 864 80 56

email     Contacte

Seu electrònica De dilluns a diumenge, les 24 hores del dia

 

Serveis Socials

calendari   C. Anselm Clavé, 11    

calendari   de dilluns a divendres de 9 a 13h

 phone     93 864 30 12

Seu electrònica De dilluns a diumenge, les 24 hores del dia

 L’Oficina d’Assistència en Matèria de Registre té com a objectiu facilitar l’accés de la ciutadania a l’Ajuntament.

Assumeix les funcions d’assistència en matèria de Registres.

Ofereix un servei integral d'atenció personalitzada a la ciutadania de primer nivell, per qualsevol canal: presencial, telefònic o telemàtic.

Es gestionen de forma immediata i completa diversos tràmits senzills i s’inicien d’altres de més específics. 

Està integrada per un equip de persones polivalents formades específicament en l'atenció al públic i capacitades per atendre les diferents problemàtiques que tenen relació amb l'administració municipal.

 

 Missió

 

La Missió de les OAMR és facilitar a la ciutadania la relació amb el conjunt de la institució municipal atenent i orientant les seves demandes d'informació i de gestió a través del canal de la seva preferència, ja sigui presencial, telefònic o telemàtic.

 

 

 

Visió

 

La Visió de les OAMR és convertir-nos en un servei públic d'atenció a la ciutadania reconegut pels seus usuaris i les organitzacions públiques amb les quals col·labora i format per persones satisfetes i compromeses amb els seus valors

 

 

Valors

 

  • Proximitat amb la ciutadania.
  • Eficàcia i eficiència , per obtenir els millors resultats amb el mínim cost possible.
  • Proactivitat, asumint responsabilitats en l'atenció personalitzada.
  • Innovació, per ser eficaços, eficients i àgils.
  • Professionalitat de l'equip de treball.
  • Compromís amb el projecte i amb els valors.
  • Transparència, donant a conèixer recursos, procediments, objectius i resultats.
  • Empoderament de la ciutadania en la seva relació amb l'Ajuntament.

  


 

Serveis que ofereix, canals d’accés i horaris:

 

  • Informació general de serveis municipals, de la tramitació administrativa i del municipi.
  • Registre de documentació d’entrada, digitalització de documents i expedició de còpies electròniques.
  • Obertura d’expedients dels quals l’OAC té delegades la competència i requeriments de documentació quan cal.
  • Tràmits d’empadronament i lliurament de volants i certificats.
  • Expedició de certificats de signatura electrònica IdCAT.
  • Registre d’unions civils.
  • Registre Municipal d’Entitats i Associacions Ciutadanes.
  • Assistència en l’ús de mitjans electrònics.
  • Recepció i canalització de queixes i suggeriments.
  • Notificacions per compareixença.
  • Cites prèvies.
  • Orientació a la ciutadania de tràmits de Serveis Socials i amb d’altres administracions.