Sol·licitud de registre d'Absències
Descripció
Posar en coneixement de la policia local el període de temps en el qual els inquilins d'un immobles es trobaràn fóra del municipi, per vacances o altres causes, i el lloc o telèfon a on se'ls pot localitzar a fi i efecte que els puguin avisar si es produeix qualsevol incident (robatori, incendi, fuga d'aigua o gas, etc.).
Organisme competent / responsable
Ajuntament
Àrea tramitadora
Policia Local
Classificació temàtica
Intervencions Via Pública
Qui el pot demanar
Persones residents al municipi.
Internet
Observacions
Per realitzar la tramitació electrònica es requereix de certificat digital.
També per e-mail a: policialocal@palauplegmans.cat
Qui té l'obligació de fer els tràmits electrònicament amb l'ajuntament?
Presencial
Observacions
A les oficines del Servei d'Atenció Ciutadana
On es fa
Entregar la sol.lictiud a:
SAC (Servei d'Atenció al Ciutadà)
Plaça de la Vila, 1
c/e: info@palauplegamans.cat
Horari: De dilluns a divendres de 9:00 a 14:00 hores
Per a més informació:
Policia Local
Psg. Carrerada, 53
c/e: policialocal@palauplegamans.cat
Horari: De dilluns a divendres de 8.00 a 20:30 i dissabtes de 9:00 a 13:00 hores
T. 93 864 96 96
Període de l'any en que es pot demanar
En qualsevol moment de l'any
Termini de la sol·licitud
No n'hi ha.
Requisits previs
No cal complir cap requisit previ.
Preu / Taxa
Sense cost
Documentació a aportar
- DNI
Consulteu en la Norma de presentació de documents al registre el format que han de tenir els documents que aporteu en la vostra sol·licitud
|
Impresos del tràmit
Instància Genèrica (descarregar document per tramitar presencialment)
Normativa
- Ordenança Municipal aprovada pel ple de l'Ajuntament
Termini de resolució
Immediat
Silenci administratiu
No opera
Vies de reclamació
Les ordinàries del procediment administratiu
Altra informació d'interès
En el moment de fer la sol·licitud la policia local pren nota de les característiques de l'immoble, el temps que restarà buit, el telèfon o manera de localitzar a la persona sol·licitant, si fos necessari, i d'altres dades que segons les circunstàncies es cregui que és rellevant conèixer.
D'aquesta manera el sol·licitant queda automàticament inscrit en la base de dades que té la policia local per aquesta finalitat.
Rebut la solicitud, s'elabora un calendari de visites i es penja en les ordres diaries de servei de patrulles.
Vies de Reclamació: Oficina de Suport de Policia Local.
Informació actualitzada el dia 28/11/2022