Servei OAC360º
OAC360º Ajuda a la tramitació electrònica
L’OAC360º és el servei d’assistència ciutadana que té per objectiu oferir un acompanyament personalitzat en la tramitació electrònica, per facilitar i resoldre dubtes o qualsevol dificultat que la ciutadania pugui tenir quan ha de fer gestions o tramitacions telemàtiques des de la plataforma de tramitació electrònica de l'Ajuntament de Palau-solità i Plegamans.
El servei tècnic dona suport de dilluns a divendres de 8 a 20h. en el procediment per a la presentació de qualsevol tràmit electrònic de l'ajuntament, instal·lar un certificat digital, presentar una factura electrònica, accedir a les notificacions electròniques, consultar la carpeta ciutadana o resoldre incidències en la tramitació electrònica (problemes de navegació, ús de certificats electrònics, digitalització i adjunt de fitxers electrònics, entre d'altres).
Com accedir al servei OAC360º
1. Per telèfon al 93 595 48 03
De dilluns a divendres, de 8 a 20 h (excepte festius). Assistència immediata durant la tramitació amb l'opció d'una possible connexió remota al PC, sempre que sigui necessària per a la resolució satisfactòria de la incidència i sota l'autorització expressa del ciutadà/na.
2. Per correu electrònic a oac360@palauplegamans.cat
Adreçant la consulta per correu electrònic, que respondrà un tècnic del servei.
3. Servei “Truca’m”
Omplint aquí el formulari en línia que permet demanar rebre una trucada.