Escut Ajuntament de Palau-solità i Plegamans

Servei OAC360º

 

OAC360º Ajuda a la tramitació electrònica

 

L’OAC360º és el  servei d’assistència ciutadana que té per objectiu oferir un acompanyament personalitzat en la tramitació electrònica, per facilitar i resoldre dubtes o qualsevol dificultat que la ciutadania pugui tenir quan ha de fer gestions o tramitacions telemàtiques des de la plataforma de tramitació electrònica de l'Ajuntament de Palau-solità i Plegamans.

El servei tècnic dona suport de dilluns a divendres de 8 a 20h.  en el procediment per a la presentació de qualsevol tràmit electrònic de l'ajuntament, instal·lar un certificat digital, presentar una factura electrònica, accedir a les notificacions electròniques, consultar la carpeta ciutadana o resoldre incidències en la tramitació electrònica (problemes de navegació, ús de certificats electrònics, digitalització i adjunt de fitxers electrònics, entre d'altres).

 

 


 

 

Com accedir al servei OAC360º

 

 

1. Per telèfon  al 93 595 48 03

De dilluns a divendres, de 8 a 20 h (excepte festius). Assistència immediata durant la tramitació amb l'opció d'una possible connexió remota al PC, sempre que sigui necessària per a la resolució satisfactòria de la incidència i sota l'autorització expressa del ciutadà/na.

 

2. Per correu electrònic a oac360@palauplegamans.cat

Adreçant la consulta per correu electrònic, que respondrà un tècnic del servei.

 

3. Servei “Truca’m”

Omplint aquí el formulari en línia que permet demanar rebre una trucada.

  

 

 

 

Documentació adjunta

Enllaços relacionats