Com presentar instàncies i documents si no es disposa de mitjans d'identificació digital (certificat digital, dCAT mòbil o altres)
Per tal que totes aquelles persones que no disposen de mitjans d'identificació digital (certificat digital, idCAT mòbilm DNI-e, Clave, etc.) puguin presentar documents, l'Ajuntament ha habilitat el personal funcionari de l'OAMR perquè pugui actuar en nom d'aquestes persones davant de l'Ajuntament o altres administracions.
Si disposeu de mitjans d'identificació digital però teniu problemes amb el seu ús, no utilitzeu aquest servei, truqueu al servei OAC360 (935 954 803) i us ajudaran a realitzar la tramitació per mitjans electrònics (us recordem que el servei OAC 360 també pot ajudar a obtenir un certifcat IdCAT Mòbil.
Com es fa?
Ompliu i signeu el consentiment exprés perquè el personal funcionari habilitat us assisteixi en l'ús dels mitjans electrònics i pugui presentar en el vostre nom com a persona autoritzada davant l'ajuntament o altra administració. El/la funcionari/a no té cap responsabilitat sobre el contingut de la sol·licitud.
Autorització funcionari habilitat
Normativa
Article 12 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques i de l’Ordenança de transparència i administració electrònica de l’Ajuntament de Palau-solità i Plegamans.