Servei OAC 360
Dades actualitzades des de la seva implantació al Març 2020 fins a 21 de gener 2021
Només el 17% de les consultes es fan en horari de tarda, sent la franja de 10-13h. on s’acumula la major part de les trucades de la ciutadania.
Grau de satisfacció dels usuaris respecte a l'atenció revbuda durant el període
Les valoracions es troben en el paràmetre correcte ja que estan sobre la valoració màxima que és 5.
Dades mensuals: GENER 2021
Destaca el nombre d’assistències per fer tràmits electrònicament, amb els Certificats digitals, i el Catàleg de serveis.
També aquest mes de gener s’ha aconseguit donar un servei d’acompanyament per a que la ciutadania pugui treure ella mateixa la seva Cita Prèvia per l’OAMR, això ajuda al coneixement del servei OAC360 per part dels ciutadans i ciutadanes a la seva autonomia en l’ús de la plataforma de Cita prèvia Web.