Sol·licitud de canvi d'ubicació dels elements de mobiliari urbà i enllumenat públic
Descripció
Iniciar els tràmits que siguin necessaris per a que les brigades municipals valorin la possibilitat de canviar de lloc elements de mobiliari urbà o de l'enllumenat públic que estiguin causant un perjudici a un particular o a un col·lectiu en la seva ubicació actual.
Organisme competent / responsable
Ajuntament
Àrea tramitadora
Serveis Municipals
Classificació temàtica
Via pública
Qui el pot demanar
Qualsevol persona
Internet
Observacions
Per utilitzar la tramitació vía telemàtica caldrà disposar de signatura electrònica i adjuntar la mateixa documentació que s'indica com a presentació presencial.
Cliqueu l'enllaç que s'indica a continuació i ompliu el formulari per iniciar el tràmit si disposeu de certificat digital.
Qui té l'obligació de fer els tràmits electrònicament amb l'ajuntament?
Telèfon
Observacions
L'atenció telefònica es farà desde l'area de Serveis Tècnics d'Urbanisme
Telèfon
93 864 80 56
Horari d´atenció
De dilluns a divendres de 10:00 a 13:00 hores
Presencial
Observacions
Cal presentar la sol.licitud al registre de l'ajuntament
On es fa
SAC (Servei d'Atenció al Ciutadà)
Plaça de la Vila, 1
c/e: info@palauplegamans.cat
Horari: De dilluns a divendres de 9:00 a 14:00 hores
Període de l'any en que es pot demanar
En qualsevol durant tot l'any
Termini de la sol·licitud
No hi ha termini
Requisits previs
No n'hi ha
Preu / Taxa
Depenent del motiu, si la sol·licitud és acceptada, pot ser que la persona sol·licitant s'hagi de fer càrrec de la despesa del canvi d'ubicació dels elements.
Documentació a aportar
- Model d'instància genèric.
- Plànol/croquis que detalli l'abast de l'actuació i/o proposta sol·licitada
Consulteu en la Norma de presentació de documents al registre el format que han de tenir els documents que aporteu en la vostra sol·licitud
|
Impresos del tràmit
Instància Genèrica (descarregar document si es sol.licita presencialment)
Termini de resolució
1 mes
Vies de reclamació
Les ordinàries del procediment administratiu
Altra informació d'interès
Notificació per escrit de la resolució adoptada per l'ajuntament acceptant o no la sol·licitud. En cas de que la sol·licitud sigui acceptada es probable que en la mateixa resolució s'informi del preu que haurà de pagar l'interessat.
Informació actualitzada el dia 28/11/2022