Sol·licitud d'Informe Social
Descripció
Informe social elaborat per una tècnica segons demanda de la persona usuària.
Organisme competent / responsable
Ajuntament
Àrea tramitadora
Serveis socials
Classificació temàtica
Atenció a la ciutadania
Qui el pot demanar
Qualsevol persona interessada en el tràmit o bé un/a representant degudament autoritzat/da o acreditat/da.
Internet
Observacions
Per iniciar el tràmit de forma telemática amb l'Ajuntament, ompliu el formulari i adjunteu la documentació necessària. Per tramitar es requereix certificat digital vàlid.
Presencial
Observacions
OAC Área de Serveis Socials
On es fa
Serveis Socials
C/Anselm Clavé, 11
T. 93 864 30 12
c/e: serveissocials@palauplegamans.cat
Horari: De dilluns a divendres de 9:00 a 13:00 hores
Període de l'any en que es pot demanar
En qualsevol moment de l'any
Termini de la sol·licitud
En qualsevol moment de l'any
Requisits previs
Valoració de la tècnica corresponent.
Preu / Taxa
No subjecte a pagament
Documentació a aportar
- Instància genèrica
Consulteu en la Norma de presentació de documents al registre el format que han de tenir els documents que aporteu en la vostra sol·licitud
|
Impresos del tràmit
Instancia genèrica (per a la tramitació presencial)
Normativa
Llei de Serveis Socials 12/2007
Termini de resolució
15 dies
Silenci administratiu
No opera
Normativa del silenci administratiu
- Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
- Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
- L'article 38 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.
Vies de reclamació
Les ordinàries del procediment administratiu
Altra informació d'interès
Cal concertar una entrevista amb la tècnica referent de serveis socials, que farà una valoració si la siutació ho requereix.
Informació actualitzada el dia 28/11/2022