Escut Ajuntament de Palau-solità i Plegamans
Atenció ciutadana 2025

Servei d'Atenció Ciutadana

.

Casa Consistorial

calendari   Plaça de la Vila, 1    

calendari   de dilluns a divendres de 8:30 a 14h

 phone     93 864 80 56

email     Contacte

Seu electrònica:  De dilluns a diumenge, les 24 hores del dia

 

Serveis Socials

calendari   C. Anselm Clavé, 11    

calendari   de dilluns a divendres de 9 a 13h

 phone     93 864 30 12

Seu electrònica: De dilluns a diumenge, les 24 hores del dia

El Servei d’Atenció Ciutadana  té com a objectiu facilitar l’accés de la ciutadania a l’Ajuntament.

Assumeix les funcions d’assistència en matèria de Registre (OAMR) on es gestionen de forma immediata i completa diversos tràmits senzills i s’inicien d’altres de més específics. 

 

El Servei d'Atenció Ciutadana està integrat per un equip de persones polivalents formades específicament en l'atenció a la ciutadania i capacitades per atendre les diferents problemàtiques que tenen relació amb l'administració municipal.

 

Ofereix un servei integral d'atenció personalitzada a la ciutadania de primer nivell en qualsevol de les seves 2 oficines:

 

Atenció Ciutadana Casa Consistorial
calendari  Plaça de la Vila, 1
calendari  De dilluns a divendres, de 8:30h a 14h
 phone   938648056 De dilluns a divendres, de 8h a 20.30h
email   Seu Electrònica De dilluns a diumenge, les 24 hores del dia
email   info@palauplegamans.cat 

 

Com arribar-hi?
calendari  Google maps


Atenció Ciutadana Serveis Socials
calendari c. Anselm Clavé, 11
calendari  De dilluns a divendres, de 9h a 13h
 phone   938643012 De dilluns a divendres de 9 a 13h.
email   Seu electrònica De dilluns a diumenge, les 24 hores del dia


Com arribar-hi?
calendari Google Maps

 

Per assistència en la tramitació telemàtica podeu contactar amb el servei OAC360º de dilluns a divendres de 8 a 20h,  al Tel. 935 954 803 o per correu electrònic a oac360@palauplegamans.cat

 

 

CITA PRÈVIA

Si voleu concertar cita prèvia amb el Servei d'Atenció Ciutadana, podeu clicar en aquest enllaç o bé trucant al telèfon 93 864 80 56 (Ajuntament) o 93 864 30 12 (Serveis Socials).

 

AUTOTRAMITACIÓ

També disposeu d'un punt d'autotramitació al Servei d'Atenció Ciutadana de la Casa Consistorial on disposeu d'un ordinador per realitzar els tràmits telemàtics de forma autònoma o amb l'assistència del personal d'atenció ciutadana si es requereix. Aquest servei d'autotramitació es pot fer servir en horari d'obertura de l'ajuntament de dilluns a divendres de 8 a 20h.

 

 Missió

 

La Missió de les OAMR és facilitar a la ciutadania la relació amb el conjunt de la institució municipal atenent i orientant les seves demandes d'informació i de gestió a través del canal de la seva preferència, ja sigui presencial, telefònic o telemàtic.

 

 

 

Visió

 

La Visió de les OAMR és convertir-nos en un servei públic d'atenció a la ciutadania reconegut pels seus usuaris i les organitzacions públiques amb les quals col·labora i format per persones satisfetes i compromeses amb els seus valors

 

 

Valors

 

  • Proximitat amb la ciutadania.
  • Eficàcia i eficiència , per obtenir els millors resultats amb el mínim cost possible.
  • Proactivitat, asumint responsabilitats en l'atenció personalitzada.
  • Innovació, per ser eficaços, eficients i àgils.
  • Professionalitat de l'equip de treball.
  • Compromís amb el projecte i amb els valors.
  • Transparència, donant a conèixer recursos, procediments, objectius i resultats.
  • Empoderament de la ciutadania en la seva relació amb l'Ajuntament.

  


 

Serveis que ofereix:

 

  • Informació general de serveis municipals, de la tramitació administrativa i del municipi.
  • Registre de documentació d’entrada, digitalització de documents i expedició de còpies electròniques.
  • Obertura d’expedients dels quals l’OAC té delegades la competència i requeriments de documentació quan cal.
  • Tràmits d’empadronament i lliurament de volants i certificats.
  • Expedició de certificats de signatura electrònica IdCAT.
  • Registre d’unions civils.
  • Registre Municipal d’Entitats i Associacions Ciutadanes.
  • Assistència en l’ús de mitjans electrònics.
  • Recepció i canalització de queixes i suggeriments.
  • Notificacions per compareixença.
  • Cites prèvies.
  • Orientació a la ciutadania de tràmits de Serveis Socials i amb d’altres administracions.