Servei d'Atenció Ciutadana
Casa Consistorial
de dilluns a divendres de 8:30 a 14h
93 864 80 56
Seu electrònica: De dilluns a diumenge, les 24 hores del dia
Serveis Socials
de dilluns a divendres de 9 a 13h
93 864 30 12
Seu electrònica: De dilluns a diumenge, les 24 hores del dia
El Servei d’Atenció Ciutadana té com a objectiu facilitar l’accés de la ciutadania a l’Ajuntament.
Assumeix les funcions d’assistència en matèria de Registre (OAMR) on es gestionen de forma immediata i completa diversos tràmits senzills i s’inicien d’altres de més específics.
El Servei d'Atenció Ciutadana està integrat per un equip de persones polivalents formades específicament en l'atenció a la ciutadania i capacitades per atendre les diferents problemàtiques que tenen relació amb l'administració municipal.
Ofereix un servei integral d'atenció personalitzada a la ciutadania de primer nivell en qualsevol de les seves 2 oficines:
Atenció Ciutadana Casa Consistorial Plaça de la Vila, 1
De dilluns a divendres, de 8:30h a 14h
938648056 De dilluns a divendres, de 8h a 20.30h
Seu Electrònica De dilluns a diumenge, les 24 hores del dia
info@palauplegamans.cat
Com arribar-hi? Google maps
Atenció Ciutadana Serveis Socials c. Anselm Clavé, 11
De dilluns a divendres, de 9h a 13h
938643012 De dilluns a divendres de 9 a 13h.
Seu electrònica De dilluns a diumenge, les 24 hores del dia
Com arribar-hi? Google Maps
Per assistència en la tramitació telemàtica podeu contactar amb el servei OAC360º de dilluns a divendres de 8 a 20h, al Tel. 935 954 803 o per correu electrònic a oac360@palauplegamans.cat
CITA PRÈVIA
Si voleu concertar cita prèvia amb el Servei d'Atenció Ciutadana, podeu clicar en aquest enllaç o bé trucant al telèfon 93 864 80 56 (Ajuntament) o 93 864 30 12 (Serveis Socials).
AUTOTRAMITACIÓ
També disposeu d'un punt d'autotramitació al Servei d'Atenció Ciutadana de la Casa Consistorial on disposeu d'un ordinador per realitzar els tràmits telemàtics de forma autònoma o amb l'assistència del personal d'atenció ciutadana si es requereix. Aquest servei d'autotramitació es pot fer servir en horari d'obertura de l'ajuntament de dilluns a divendres de 8 a 20h.
Missió
La Missió de les OAMR és facilitar a la ciutadania la relació amb el conjunt de la institució municipal atenent i orientant les seves demandes d'informació i de gestió a través del canal de la seva preferència, ja sigui presencial, telefònic o telemàtic.
Visió
La Visió de les OAMR és convertir-nos en un servei públic d'atenció a la ciutadania reconegut pels seus usuaris i les organitzacions públiques amb les quals col·labora i format per persones satisfetes i compromeses amb els seus valors
Valors
- Proximitat amb la ciutadania.
- Eficàcia i eficiència , per obtenir els millors resultats amb el mínim cost possible.
- Proactivitat, asumint responsabilitats en l'atenció personalitzada.
- Innovació, per ser eficaços, eficients i àgils.
- Professionalitat de l'equip de treball.
- Compromís amb el projecte i amb els valors.
- Transparència, donant a conèixer recursos, procediments, objectius i resultats.
- Empoderament de la ciutadania en la seva relació amb l'Ajuntament.
Serveis que ofereix:
- Informació general de serveis municipals, de la tramitació administrativa i del municipi.
- Registre de documentació d’entrada, digitalització de documents i expedició de còpies electròniques.
- Obertura d’expedients dels quals l’OAC té delegades la competència i requeriments de documentació quan cal.
- Tràmits d’empadronament i lliurament de volants i certificats.
- Expedició de certificats de signatura electrònica IdCAT.
- Registre d’unions civils.
- Registre Municipal d’Entitats i Associacions Ciutadanes.
- Assistència en l’ús de mitjans electrònics.
- Recepció i canalització de queixes i suggeriments.
- Notificacions per compareixença.
- Cites prèvies.
- Orientació a la ciutadania de tràmits de Serveis Socials i amb d’altres administracions.
-
#Atenció Ciutadana
Modificació de l'horari del Punt d'Informació d'Habitatge
7/11/2024
El servei modifica la seva disponibilitat a partir del mes de novembre, amb nous horaris
Des d'aquest mes de novembre, el Punt d'Informació d'Habitatge de Palau-solità i Plegamans ha modificat el seu horari d’atenció al públic. Fins ara, el servei...
-
#Atenció Ciutadana
28/10/2024
La furgoneta, cedida per la Diputació de Barcelona, recorrerà els barris cada 15 dies oferint atenció personalitzada i campanyes d'informació municipal
L’Ajuntament de Palau-solità i Plegamans ha llançat una nova iniciativa per apropar els serveis... -
#Comunicació
Horaris d’estiu dels equipaments municipals
24/7/2024
L’Ajuntament romandrà tancat les tardes del 29 de juliol al 23 d’agost
L’Ajuntament de Palau-solità i Plegamans romandrà tancat les tardes del 29 de juliol al 23 d’agost, ambdós inclosos. Per a qualsevol emergència, els ciutadans podran... -
#Atenció Ciutadana
Horaris dels equipaments municipals durant les festes de Nadal
21/12/2023
L'Ajuntament informa la ciutadania sobre els canvis d'horaris i tancament dels edificis municipals durant aquest període. Casa Consistorial: La Casa Consistorial tindrà un horari especial des del dimecres 27 de desembre fins al dimecres 3 de gener...
-
#Atenció Ciutadana
Canvis en l’horari del servei de recollida selectiva porta a porta durant les festes
21/12/2023
L’Ajuntament informa sobre les modificacions d’horari en la recollida selectiva per als dies 24 i 31 de desembre.
Amb l'arribada de les festes nadalenques, l'Ajuntament de Palau-solità i Plegamans informa la ciutadania sobre els canvis temporals... -
#Plens
Resum del Ple Municipal del 23 de febrer de 2023
24/2/2023
El Ple Municipal de Palau-solità i Plegamans va celebrar ahir la sessió corresponent al mes de febrer
Aquest ple es va celebrar al Saló de Plens de l’Ajuntament de Palau-solità i Plegamans. Es pot escoltar l’àudio sencer de la sessió al...