Escut Ajuntament de Palau-solità i Plegamans

Capçalera Festa Major 2024

 

Consulta i/o descarrega el programa de la Festa Major 2024

 

La Festa Major 2024 se celebra del 28 d'agost al 2 de setembre. El dilluns 2 de setembre és festiu a Palau-solità i Plegamans.

 

Els actes s'organitzen per part de les associacions culturals, juvenils i esportives del municipi junt amb l'Ajuntament de Palau-solità i Plegamans, a través de dos espais de participació:

 

 

Programació i fotografies

Si fas un clic al text del dia consultes el programa i les fotos de la FM 2024.

dimecres 28 i dijous 29

divendres 30

dissabte 31

diumenge 1 

dilluns 2

Plànol Ubicacions

Exposicions

40ª Edicició del Concurs de Fotografia de la Festa Major

Inauguració el dijos 29 a les 19.00h

a la Torre Folch

 

 

Portes obertes al castell de Plegamans i a l’Arxiu-Museu de la Fundació Folch i Torres

Diumenge 1 de setembre

De 10 a 13h i de 17 a 20h
al Castell de Plegamans 

Concurs d’Instagram

1. Podrà participar qualsevol persona que publiqui una fotografia a la xarxa social Instagram tenint el perfil públic. Caldrà que segueixi el perfil @fmpsip i etiqueti la fotografia amb els hashtags #fmpsip i el hashtag d’algun dels temes proposats al punt 3 de les bases.

 

2. El període de participació serà la durada de la Festa Major: del 28 d’agost de 2024 a les 21 h fins al 2 de setembre de 2024 a les 23 h.


3. Els temes de la Festa Major:
Activitats infantils:
hashtag #fmpsipInfantil
Activitats culturals:
hashtag #fmpsipCultura
Activitats de nit:
hashtag #fmpsipNit

 

4. Premis:
Premi #fmpsipInfantil:Visita gratuïta al MIT i a la Fundació Clos per a tota la unitat familiar.
Premi #fmpsipCultura: un abonament de temporada de la programació estable de teatre, música i dansa de l’Ajuntament de Palau-solità i Plegamans.
Premi #fmpsipNit: sopar en un restaurant de la vila per a dues persones.

 

5. Els/Les guanyadors/es seran publicats a través d’Instagram, i notificats via missatge directe a partir del 18 de setembre. El concurs quedarà desert en el cas que els guanyadors no contactin amb l’organització passats 15 dies hàbils després d’haver-los anunciat.

 

6. El jurat del concurs estarà format per una comissió de professionals proposats per l'Ajuntament que decidiran quines són les 3 millors fotografies de totes les realitzades durant el període obert a la participació. Els criteris de valoració es basaran en la representativitat de la Festa Major i l'originalitat.


7. La publicació i etiquetatge de les fotografies implicarà la presumpció de la seva autoria. Els drets de les imatges realitzades seran sempre propietat de l’autor/a i amb Instagram com a copropietari (tal com marquen les normes d’aquesta xarxa social). Tot i això, els i les participants cedeixen a l’Ajuntament de Palau-solità i Plegamans els drets per utilitzar-les, publicar-les en els seus mitjans, i especialment, per a projectar-les en espais públics en dies de Festa Major.

 

8. Totes les fotografies publicades han de respectar el dret a la intimitat de les persones i a la pròpia imatge d’acord amb la Llei Orgànica 1/1982, de 5 de maig, de protecció civil del dret a l’honor, a la intimitat personal i familiar, i a la pròpia imatge. Els i les participants es comprometen a tenir el consentiment de les persones que puguin veure afectats els seus drets a l’honor, a la intimitat personal, a la familiar i a la pròpia imatge.

 

9. Serà responsabilitat de qui hagi publicat les fotografies tota reclamació que pugui sorgir. A aquests efectes l’Ajuntament de Palau-solità i Plegamans podrà dirigir-se contra aquesta persona en cas que una fotografia resulti denunciada.


10. La participació al concurs suposa l’acceptació de la totalitat de les seves bases.