Escut Ajuntament de Palau-solità i Plegamans
Inici |

E-Tram

e-TRAM

 

Fer un tràmit municipal és ara més fàcil gràcies a l'e-TRAM, la plataforma impulsada per  l'Administració Oberta de Catalunya. Aquesta eina permet realitzar diversos tràmits a través de la pàgina web, d´una forma àgil, còmode i sense necessitat de desplaçar-se a les dependències municipals.

Títol
Sol·licitud d'inscripció al Casal de la Gent Gran
Sol.licitud d'inscripció al Club de Lectura Adults
Sol.licitud d'inscripció al Club Lector Llegim Junts
Sol·licitud d'inscripció al cross escolar
Sol·licitud d'inscripció al registre sanitari municipal d'activitats alimentàries amb declaració responsable
Sol·licitud d'inscripció al taller de tall i confecció del Casal de la Gent Gran
Sol·licitud d'inscripció com a empresa al Servei Local d'Ocupació Municipal
Sol·licitud d'inscripció com a usuari a la borsa de treball municipal
Sol·licitud d'inscripció en el cens d'animals de companyia.
Sol·licitud d’instal·lació de parada per venta de roses a la via pública per Sant Jordi
Sol·licitud d'una parcel·la d'hort municipal de Boada Vell
Sol.licitud informe previ en matèria d'incendis (FUE 3)
Sol.licitud i/o renovació de llicència per a la tinença i/o conducció de gossos potencialment perillosos
Sol.licitud o notificació d'objectes i/o documents perduts
Sol·licitud per part d'una empresa d'assessorament o suport per una acció formativa o per formar part d'un projecte gestionat per l'AMERC
Subvencions a entitats i associacions
Subvencions per a entitats sense afany de lucre en matèria de Medi Ambient
Subvencions per actuacions d’accessibilitat a l’habitatge per a persones grans, amb discapacitat i/o situació de dependència
Tramesa documentació Convocatòria Plans d'Ocupació 2022
Transmissió o canvi de titularitat de llicència d'obres

Què és l'e-TRAM


L'e-TRAM és un mòdul de gestió municipal de sol·licituds i tràmits per Internet integrat a la plataforma de l'Administració Oberta de Catalunya (AOC).


Aquesta eina fa possible que des de qualsevol lloc i en qualsevol moment, el ciutadà pugui:


  • Iniciar i formalitzar diverses gestions i tràmits municipals en nom seu o en representació d'un altre ciutadà.
  • Consultar l'estat i el contingut dels seus tràmits, identificant-se prèviament.
  • Rebre informació via correu electrònic i avisos per SMS sobre la situació dels seus tràmits.

Cal que m'autentiqui per utilitzar l'e-TRAM?


Alguns dels serveis que s'ofereixen dins del mòdul de tramitació municipal requereixen que el ciutadà s'autentiqui. L'identificació digital us permetrà:

  1. Realitzar tràmits i gestions que necessiten autenticació, com per exemple una instància. D'aquesta manera es garanteix que la validesa jurídica dels tràmits per Internet sigui la mateixa que els tràmits presencials.
  2. Consultar l'estat de les vostres sol·licituds.
  3. Omplir els formularis amb les vostres dades personals sense necessitat de'escrure-les.

Us podeu autenticar mitjançant qualsevol d'aquets sistemes d'identitat digital:

  1. Certificats digitals d'IdCAT
  2. Certificats de CamerFirma i Firma professional
  3. Registre de CAT365 

Com puc obtenir el certificat digital d'idCAT?

Qualsevol ciutadà pot obtenir el seu certificat d'idCAT accedint a la pàgina web www.idcat.net i seguint les instruccions que allí s'indiquen.

Amb la certificació d'idCAT també es poden realitzar tràmits per Internet amb altres administracions públiques, entre d'altres, la presentació de la declaració de la renda davant l'Agencia Tributària.