Escut Ajuntament de Palau-solità i Plegamans

Consultes (Oficina Municipal d'Informació al Consumidor)

#Comerç i Consum

Descripció

Iniciar els tràmits per donar resposta a un dubte o consulta que tinguem com a persona consumidora o usuària sobre els nostres drets i obligacions i les formes d’exercitar-los.

Aquest tràmit també serveix per fer una petició d’informació sobre l’estat de tramitació de la reclamació/denúncia que he presentat.

Impresos del tràmit: 

Full ofcial de reclamació i/o consulta

Autorització representant legal (si és el cas)

Declaració Responsable en quant a consideració de microempresa (si és el cas)

 

Organisme competent / responsable

Ajuntament

Àrea tramitadora

Consum

Classificació temàtica

Consultes consum

Qui el pot demanar

Qualsevol persona física o jurídica domiciliada en el municipi.
Qualsevol persona física o jurídica referent a establiments radicats en el municipi.

Internet

Observacions

Per realitzar la tramitació electrònica es requereix de certificat digital.
Aquest tràmit es realitza mitjançant la instància genèrica, adjunteu a la sol·licitud la documentació necessària

Tramitar

 

Qui té l'obligació de fer els tràmits electrònicament amb l'ajuntament?

 


Telèfon

Observacions

Oficina de l'OMIC

Telèfon

93 864 80 56

Horari d´atenció

De dilluns a divendres de 9.00 a 14:00 hores.


Presencial

Observacions

Per correu ordinari, a les oficines del SAC, de forma presencial a l'OMIC

On es fa

SAC (Servei d'Atenció al Ciutadà)
Plaça de la Vila, 1
c/e: info@palauplegamans.cat
Horari: De dilluns a divendres de 9:00 a 14:00 hores

 

OMIC (Informació al Consumidor)
Plaça de la Vila, 1
c/e: omic@palauplegamans.cat
Horari: De dilluns a divendres de 9:00 a 14:00 hores


Període de l'any en que es pot demanar

Durant tot l'any. Millor concertar visita amb la tècnica.

Termini de la sol·licitud

No n'hi ha

Requisits previs

  • Estar empadronat al Municipi
  • No tenir una altra OMIC més propera al domicili de l'interessat.

Preu / Taxa

Gratuït

Documentació a aportar

 

  • Qualsevol document que consideri necessari

 

Consulteu en la Norma de presentació de documents al registre el format que han de tenir els documents que aporteu en la vostra sol·licitud

 


Impresos del tràmit

Full ofcial de reclamació i/o consulta

Autorització representant legal (si és el cas)

Declaració Responsable en quant a consideració de microempresa (si és el cas)


Normativa

  • 'Llei 22/2010 de 20 de juliol de 2010, del Codi de Consum de Catalunya i altres normatives especifiques

Termini de resolució

  • Depèn de les particularitats de cada cas.
  • L'interessat rebrà la informació o les normatives que regulen la seva consulta.

Silenci administratiu

Per la naturalesa del tràmit no es contempla.

Normativa del silenci administratiu

  • Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
  • Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Vies de reclamació

Les ordinàries del procediment adminsitratiu

Altra informació d'interès

Assessoraments amb organismes publics realacionats amb les fets consultats


Informació actualitzada el dia 04/10/2023

Torna



Comparteix aquest contingut