Consum
Regidora: Isvett De La Osa
Plaça de la Vila, 1
Horari d'Atenció Especialitzada: dimarts i dijous amb prèvia cita
93 864 80 56
Funcions
- Informar i orientar les persones consumidores i usuàries sobre l'exercici dels seus drets
- Tramitar les consultes i reclamacions de les persones consumidores i usuàries i si s'escau remetre-les als organismes competents per tal que resolguin
- Gestionar les reclamacions de les persones consumidores i usuàries per tractar de trobar solucions als conflictes plantejats
- Promoure accions educatives per a generar actituds responsables de la ciutadania envers el consum
- Promoure la formació i assessorament del sector comercial i de serveis de la localitat en l'àmbit dels drets de les persones consumidores i usuàries
- Promoure accions d'inspecció de consum del comerç minorista per tal de verificar el compliment de la normativa que afecta als drets de les persones consumidores i usuàries
Informació per les persones consumidores
Informació per a les persones consumidores https://consum.gencat.cat/ca/consultes-i-reclamacions/
Mediacio : Resolució de conflictes de consum
A més, cal que tingueu en compte que el formulari funciona només amb els navegadors següents:
- Mozilla Firefox (descarregueu-lo gratuïtament des de https://www.mozilla.org/ca/firefox)
- Google Chrome (descarregeu-lo gratuïtament des de https://support.google.com/chrome/answer/95346?hl=ca&ref_topic=743953)
Si ho preferiu, podeu fer la vostra consulta trucant al Telèfon d'Atenció Ciutadana OAC 360º.
Informació per als establiments
- Descarrega de cartells i documents
- Sol·licitud full oficial de queixa/reclamació i denuncia
- Requisits obligatoris
- Requisits voluntaris
- Control de mercat
-
#Comerç
Coneixem els nostres drets com a persones consumidores? Fem un consum responsable?
30/5/2024
L’Ajuntament organitza una xerrada el dijous 6 de juny, a Can Cortès, per donar a conèixer els drets i deures de les persones consumidores.
L'Ajuntament de Palau-solità i Plegamans, a través de l’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor...
-
#Consum-OMIC
“A l’abril cada paraula val per mil” arriba a Palau-solità i Plegamans
21/3/2024
Durant tot el mes d’abril s’exposaran, a 40 comerços de Palau-solità i Plegamans, les endevinalles de la campanya “A l’abril, cada paraula val per mil”.
És un concurs lingüístic amb 150 euros en joc.
De l’1 al 30 d’abril el Servei... -
#Consum-OMIC
Divulgació de consells de seguretat i consum per les festes nadalenques
29/11/2023
La xerrada organitzada per l’OMIC i amb la col·laboració dels Mossos d’esquadra ha proporcionat consells pràctics a la gent gran.
Dilluns 27 de novembre, l'Auditori de la Masia Can Cortès va ser l'escenari d'una xerrada informativa sobre consells... -
#Comerç
Xerrada conjunta de l'OMIC i els Mossos d’Esquadra sobre consells de seguretat i consum
20/11/2023
L'Auditori de la Masia de Can Cortès acollirà una sessió informativa, el 27 de novembre a les 10 h, on s’abordaran recomanacions per la gent gran sobre seguretat i consum durant les festes.
-
#Plens
Resum del Ple Municipal del 23 de febrer de 2023
24/2/2023
El Ple Municipal de Palau-solità i Plegamans va celebrar ahir la sessió corresponent al mes de febrer
Aquest ple es va celebrar al Saló de Plens de l’Ajuntament de Palau-solità i Plegamans. Es pot escoltar l’àudio sencer de la sessió al... -
#Plens
Resum del Ple Municipal del 26 de gener de 2023
27/1/2023
El Ple Municipal de Palau-solità i Plegamans va celebrar ahir, dijous 26, la sessió corresponent al mes de gener
Aquest ple es va celebrar de manera presencial al Saló de Plens de l’Ajuntament de Palau-solità i Plegamans.
Es pot escoltar...