Escut Ajuntament de Palau-solità i Plegamans
Façana de l'Ajuntament

Servei d'Atenció Ciutadana

.

Casa Consistorial

calendari   Plaça de la Vila, 1    

calendari   de dilluns a divendres de 8:30 a 14h

 phone     93 864 80 56

email     Contacte

Seu electrònica De dilluns a diumenge, les 24 hores del dia

 

Serveis Socials

calendari   C. Anselm Clavé, 11    

calendari   de dilluns a divendres de 9 a 13h

 phone     93 864 30 12

Seu electrònica De dilluns a diumenge, les 24 hores del dia

El Servei d’Atenció Ciutadana  té com a objectiu facilitar l’accés de la ciutadania a l’Ajuntament.

Assumeix les funcions d’assistència en matèria de Registre (OAMR)

Ofereix un servei integral d'atenció personalitzada a la ciutadania de primer nivell, per qualsevol canal:

 

  • Presencial a la Casa Consistorial (plaça de la Vila, 1) o a Serveis Socials (c. Anselm Clavé, 11)
  • Telefònic al 938 648 056 (Casa Consistorial) o 938 643 012 (Serveis Socials)
  • Telemàtic de dilluns a divendres de 8 a 20h  al  935 954 803 o oac360@palauplegamans.cat

 

Es gestionen de forma immediata i completa diversos tràmits senzills i s’inicien d’altres de més específics. 

Està integrada per un equip de persones polivalents formades específicament en l'atenció al públic i capacitades per atendre les diferents problemàtiques que tenen relació amb l'administració municipal.

 

Podeu concertar cita prèvia amb l'OAC clicant en aquest enllaç o bé al telèfon 93 864 80 56 (Ajuntament) o 93 864 30 12 (Serveis Socials).

 

 Missió

 

La Missió de les OAMR és facilitar a la ciutadania la relació amb el conjunt de la institució municipal atenent i orientant les seves demandes d'informació i de gestió a través del canal de la seva preferència, ja sigui presencial, telefònic o telemàtic.

 

 

 

Visió

 

La Visió de les OAMR és convertir-nos en un servei públic d'atenció a la ciutadania reconegut pels seus usuaris i les organitzacions públiques amb les quals col·labora i format per persones satisfetes i compromeses amb els seus valors

 

 

Valors

 

  • Proximitat amb la ciutadania.
  • Eficàcia i eficiència , per obtenir els millors resultats amb el mínim cost possible.
  • Proactivitat, asumint responsabilitats en l'atenció personalitzada.
  • Innovació, per ser eficaços, eficients i àgils.
  • Professionalitat de l'equip de treball.
  • Compromís amb el projecte i amb els valors.
  • Transparència, donant a conèixer recursos, procediments, objectius i resultats.
  • Empoderament de la ciutadania en la seva relació amb l'Ajuntament.

  


 

Serveis que ofereix:

 

  • Informació general de serveis municipals, de la tramitació administrativa i del municipi.
  • Registre de documentació d’entrada, digitalització de documents i expedició de còpies electròniques.
  • Obertura d’expedients dels quals l’OAC té delegades la competència i requeriments de documentació quan cal.
  • Tràmits d’empadronament i lliurament de volants i certificats.
  • Expedició de certificats de signatura electrònica IdCAT.
  • Registre d’unions civils.
  • Registre Municipal d’Entitats i Associacions Ciutadanes.
  • Assistència en l’ús de mitjans electrònics.
  • Recepció i canalització de queixes i suggeriments.
  • Notificacions per compareixença.
  • Cites prèvies.
  • Orientació a la ciutadania de tràmits de Serveis Socials i amb d’altres administracions.
  • _V0A7059© 2021 Miquel Monfort.jpg
    #Atenció Ciutadana

    Canvis en l’horari del servei de recollida selectiva porta a porta durant les festes

    21/12/2023

    L’Ajuntament informa sobre les modificacions d’horari en la recollida selectiva per als dies 24 i 31 de desembre.  
    Amb l'arribada de les festes nadalenques, l'Ajuntament de Palau-solità i Plegamans informa la ciutadania sobre els canvis temporals...

  • Ple municipal de febrer de 2023
    #Plens

    Resum del Ple Municipal del 23 de febrer de 2023

    24/2/2023

    El Ple Municipal de Palau-solità i Plegamans va celebrar ahir la sessió corresponent al mes de febrer
     
    Aquest ple es va celebrar al Saló de Plens de l’Ajuntament de Palau-solità i Plegamans. Es pot escoltar l’àudio sencer de la sessió al...

  • ple3.jpg
    #Plens

    Resum del Ple Municipal del 26 de gener de 2023

    27/1/2023

    El Ple Municipal de Palau-solità i Plegamans va celebrar ahir, dijous 26, la sessió corresponent al mes de gener
     
    Aquest ple es va celebrar de manera presencial al Saló de Plens de l’Ajuntament de Palau-solità i Plegamans. 
     Es pot escoltar...

  • Taller telemàtic per l'ús dels canals electrònics
    #Atenció Ciutadana

    L’Ajuntament programa un nou taller per promocionar el canal electrònic municipal

    22/11/2021

    El taller està adreçat a la ciutadania i entitats i es durà a terme el dimarts 30 de novembre i el dijous 2 de desembre, en format online, a les 18:00h
     
    L’administració electrònica és una eina que permet que els serveis que ofereix l’administració...

  • Servei incidències whatsApp
    #Atenció Ciutadana

    El servei de Whatsapp registra 721 incidències durant el 2020

    5/2/2021

    La major part de missatges han estat relacionats amb gestió ambiental, brigada de serveis, parcs i jardins i via pública
     
    El servei de Whatsapp de l’Ajuntament de Palau-solità i Plegamans per incidències ha registrat 721 durant el 2020, sent...