Escut Ajuntament de Palau-solità i Plegamans

El subministrament d’aigua està garantit durant la crisi del Coronavirus

#Consum-OMIC
#Salut Pública

24/3/2020

CASSA segueix treballant telemàticament per poder resoldre dubtes sobre el seu servei  

 

El Grup CASSA ha enviat una carta via correu electrònic a tots els seus clients i clientes per informar de totes les accions que s’estan duent a terme i deixar palès que la continuïtat del subministrament estarà garantida amb les mateixes condicions que fins ara, i alhora també es garanteix la qualitat sanitària. Volen recordar la importància de rentar-se les mans amb aigua i sabó com a una de les principals mesures preventives per evitar el contagi.

 

El Grup CASSA, està en coordinació amb l’Ajuntament de Palau-solità i Plegamans i el dels principals municipis on presta el servei d’aigües. D’aquesta manera, han implementat una sèrie de mesures preventives encaminades a protegir la seguretat sanitària de tots els seus empleats, així com a assegurar el funcionament normal de les xarxes de subministrament d’aigua que opera, com ara la creació d’equips independents de treball operatiu, el reforç de les mesures d’higiene, la implantació del teletreball i l’aprovisionament de material necessari per assegurar la continuïtat del servei durant els propers mesos.

 

Una altra de les mesures que han pres és no fer les lectures dels comptadors d’aigua, pel qual les properes facturacions que rebran els clients de CASSA, mentre duri el confinament, seran de consum estimat, prenent com a referència el consum històric de cadascú en el mateix període de l’any passat.

 

També han paralitzat tots els talls de subministrament previstos durant aquest període, protegint així les persones en situació de vulnerabilitat i garantint el servei a tota la població. Els clients poden decidir actualment el dia de pagament de la factura de l’aigua, a través de l’oficina virtual.

 

L’atenció al client s’ha vist reforçada a través dels canals no presencials, en resposta al tancament d’oficines. Es poden contactar a través de les següents vies de comunicació:

 

ATENCIÓ TELEFÒNICA

 

Informació d’avaries (24 h, telèfon gratuït): 900 878 583

Informació comercial (laborables, de 8 a 15 h):

  • Sabadell: 639373265 / 627173299 / 639376216 / 646983307 / 627177899
  • Vallès: 627172814 / 936246751 / 938235975
  • Penedès i Tarragona: 669530144 / 636952946
  • Lleida i Aragón: 676691753 / 616904243 / 973675700
  • Resta de zones: 646983307 / 627177899

 

OFICINA VIRTUAL

 

Torna



Comparteix aquest contingut