Escut Ajuntament de Palau-solità i Plegamans

El Pla d’Ocupació Municipal 2021 obre convocatòria per contractar 20 persones

#DESOC

29/3/2021

Les persones seleccionades s’incorporaran els mesos de maig i novembre-desembre

 

A partir del pròxim dimarts  6 d’abril s’obre la convocatòria del Pla d’Ocupació Municipal 2021, amb la que l’Ajuntament contractarà 20 persones durant sis o dotze mesos a jornada completa o mitja jornada. Les persones seleccionades treballaran en diversos serveis municipals. Es preveu que s’incorporin als llocs de feina, segons necessitat, el mesos de maig i novembre-desembre.  

 

El termini per presentar candidatures comença el 6 d’abril i finalitza el 16 del mateix mes. Les persones interessades han de consultar la informació del web Pla d’Ocupació Municipal. Hi trobaran les bases de la convocatòria, la instància per presentar-s’hi i la documentació que han d’aportar.

 

Els 20 llocs de feina estan reservats per a persones en situació d’atur i que estiguin inscrites al SOC (Servei d’Ocupació de Catalunya). Si bé aquests són requisits imprescindibles per a les 20 places, n’hi ha 6 en què es tindrà en compte la situació socioeconòmica dels candidats i candidates alhora de fer la valoració per seleccionar les que seran finalment contractades. En aquestes bases, es puntua a les persones que han fet formació durant el 2020, entre d’altres criteris.

 

Els llocs de feina que es convoquen són els següents:

 

Places per aturats

  • 1 Auxiliar tècnic/a comunicació.
  • 1 Auxiliar tècnic/a comerç i turisme.
  • 1 Auxiliar tècnic/a coordinació PPO.
  • 1 Auxiliar dinamitzador/a de biblioteca torn tarda.
  • 1 Operari/a manteniment per a instal·lacions esportives municipals.
  • 1 Conserge manteniment escoles bressol.
  • 1 Peó de neteja urbana.
  • 2 Oficials d’electricitat torn tarda.
  • 3 Peons servei de brigades de manteniment i serveis: paleta.
  • 2 Peons servei de brigades de manteniment i serveis: jardineria.

 

Places per aturats amb valoració socioeconòmica

  • 1 Conserge manteniment per a instal·lacions esportives municipals.
  • 1 Conserge manteniment escoles bressol.
  • 1 Peó de neteja urbana.
  • 1 Peó servei de brigades de manteniment i serveis: paleta.
  • 2 Peons Peó servei de brigades de manteniment i serveis: jardineria.

 

Aquesta convocatòria forma part del Pla d’Ocupació Municipal 2021, que duu a terme l’Ajuntament de Palau-solità i Plegamans amb el suport de la Diputació de Barcelona. La inversió global en aquest Pla suma 194.481,82€. La Diputació de Barcelona ha atorgat a l’Ajuntament una subvenció de 32.423,01€. del fons de prestació "Pla de reactivació de l'ocupació" per al 2021, en el marc del Catàleg de la Xarxa de Governs Locals de l'any 2020, per dur-lo a terme. Els 162.058,81€,€ restants provenen de fons propis del consistori.

 

Presentació de sol·licituds

 

Es farà una sessió informativa el dimarts 6 d’abril a les 10h en format online a través d’aquest enllaç https://bit.ly/3vSbaeh,  on s’explicarà què són els plans d’ocupació, on i com cal sol·licitar-ho i quin serà el procés de selecció i contractació.

 

Les persones interessades poden optar a un màxim de 2 places. Per tal de garantir l’accés a les persones amb els criteris definits i afavorir l’eficàcia del procés de selecció, es permet la inscripció de fins a un màxim de dues places per persona.

 

És obligatori indicar per quina plaça s’opta. En cas de que no s’esculli, el personal tècnic d’Ocupació i Empresa, derivarà a la persona al lloc de treball més adient segons el seu perfil.

 

Cal entregar només una sol·licitud per totes les places a què s’opta. Cal entregar també la documentació sol·licitada si és una plaça amb valoració socioeconòmica.

 

Les persones interessades en participar en la convocatòria hauran de presentar la sol·licitud de participació degudament emplenada i signada, preferentment per mitjans electrònics, a través del tràmit corresponent en la seu electrònica municipal,  http://www.palauplegamans.cat/pag508/pl81/tramits/id131/sollicitud-de-participacio-a-plans-d-ocupacio.htm

 

En cas de que necessiteu suport per a realitzar el tràmit electrònic, ho podeu fer a través de la OAC 360º trucant al  93 864 96 93 de 8-20h de dilluns a divendres.

 

La sol·licitud també es pot presentar presencialment en les Oficines d’Assistència en Matèria de Registre de l’Ajuntament sol·licitant cita prèvia al web municipal des d’aquest enllaç Cita prèvia per presentació documentació o bé trucant al Servei d’Atenció Ciutadana al 93 864 80 56.

 

OAMR Ajuntament

Plaça de la Vila, 1

93 864 80 56

Horari: de dilluns a divendres de 8:30 a 14h

 

OAMR Serveis Socials

C/ Anselm Clavé, 11

93 864 30 12

Horari: de dilluns a divendres de 9 a 13h

Comparteix aquest contingut