Ja es poden adquirir les entrades per a les activitats de la Festa Major
16/8/2021
A les xarxes socials s’anirà informant d’aquells esdeveniments que hagin exhaurit els tiquets.
Aquest dilluns 16 d’agost a les 09 h l’Ajuntament de Palau-solità i Plegamans ha obert el període de reserva d’entrades per a les activitats de la Festa Major 2021, que tindrà lloc al municipi del 26 al 30 d’agost.
En aquest sentit, tots els actes de la Festa Major d’enguany requereixen un procés de verificació de la reserva d’entrada a l’accés. En alguns casos s’ha de fer a través del portal web Kobbin (https://palauplegamans.koobin.cat/), i en d’altres es fa mitjançant el sistema previst per cada entitat; o també amb la inscripció personal en el moment d’entrada mitjançant la lectura d’un codi QR. Aquest últim serà el cas de Pavaventura, l’antipregó o els actes de foc.
Recordeu que per a fer reserves d'entrades cal estar registrat a la plataforma Koobin. En aquest cas, un cop feta la reserva de les entrades (de tots els esdeveniments que es vulgui) caldrà accedir a l’espai “Zona personal” i identificar a tots els assistents (nom, cognom, DNI, correu i telèfon). La identificació de tots els assistents és un requisit obligatori i imprescindible per a poder formalitzar la reserva.
Tota la informació sobre la Festa Major i el programa d’activitats es pot consultar a través del següent enllaç.
Si has reservat entrades per a qualsevol esdeveniment de la Festa Major i finalment no pots assistir-hi, les pots anul·lar i permetre que un altre usuari o usuària les pugui aprofitar. Només has d’enviar un correu electrònic a info@palauplegamans.cat indicant l’acte al qual no podràs assistir, el número d’identificador ID Transacció de la reserva i la quantitat d’entrades que voleu eliminar.
Els tiquets anul·lats tornaran a estar disponibles a https://palauplegamans.koobin.cat/. Per tant, estigueu atents a l’aplicació per si queden places lliures en alguns dels actes que ja s’hagin exhaurit.