Escut Ajuntament de Palau-solità i Plegamans

L'encesa de llums dona el tret de sortida del Nadal a Palau-solità i Plegamans

#Comerç
#Cultura
#Festes

28/11/2022

S’han col·locat 310 guarniments en 7.000 metres quadrats de carrers

 

Palau-solità i Plegamans es va il·luminar divendres com a aperitiu de les festes nadalenques. La tradicional encesa de llums de Nadal, va començar les 17.45 h a la Plaça de l’Onze de Setembre amb una xocolatada popular. A les 18.30 h, a la Plaça de la Vila, es va fer un concert de música infantil a càrrec del grup La Belluga i cap a les 18.50 h es va procedir a l’Encesa dels Llums de Nadal amb la col·laboració de Tot per un somriure Palau, qui també va fer el sorteig d’una panera solidària. Durant l'acte es van repartir 1.125 gots de xocolata i més de 2.350 croissanets

 

Aquest any, per primer cop en aquest esdeveniment, l’àrea de Comerç s’ha adherit a la Campanya XMAS Nadal Inclusiu amb una cua adaptada inclusiva a la xocolatada per a nenes i nens amb diversitat funcional tan física com psíquica. De la mateixa manera, i en la línia de treballar per fer els actes i els esdeveniments més inclusius, es va comptar dalt l’escenari amb una intèrpret en llengua de signes catalana.

 

Les Brigades municipals ja han instal·lat els llums de Nadal a diversos espais de la vila. Enguany, l’horari d’encesa de llums serà de 17.30 a 22 h, seguint criteris d’estalvi energètic (del 25 de novembre fins al 6 de gener). L’estalvi, amb aquesta mesura, serà de 3225 kWh (25% de reducció) i 1.600 euros menys de despesa.

 

S’han instal·lat 310 guarniments, dels que només 17 no seran de LED.  A part, es posen 1.900 metres de llums entre el Passeig de la Carrerada, Av. Catalunya i Rambla Mestre Pere Pou (Aquest últim és nou emplaçament). En total es disposaran de guarniments en 7.000 metres de carrers.

 

Estigueu atents al web i a les xarxes socials municipals per conèixer en els propers dies tota la programació d'aquest Nadal 2022.

 

#ViuElNadal

#NadalPsiP2022

Torna



Comparteix aquest contingut