Declaració Responsable per al sector alimentari (Activitats Temporals)
Descripció
La persona interessada o responsable d'una entitat declara, sota la seva responsabilitat, les dades de l'acte i manifesta que compleix i aplica els requisits establerts a la legislació sanitària i que es compromet a mantenir-ne el compliment durant l'activitat.
Organisme competent / responsable
Ajuntament
Àrea tramitadora
Salut Pública i Sanitat
Classificació temàtica
Salut i seguretat alimentària
Qui el pot demanar
Responsable de l'activitat o de l'entitat
Internet
Observacions
Per realitzar la tramitació electrònica es requereix de certificat digital.
Aquest tràmit es realitza mitjançant la instància genèrica, adjunteu a la sol·licitud la documentació necessària.
Qui té l'obligació de fer els tràmits electrònicament amb l'ajuntament?
Presencial
Observacions
A les oficines del Servei d'Atenció al Ciutadà
On es fa
SAC (Servei d'Atenció al Ciutadà)
Plaça de la Vila, 1
c/e: info@palauplegamans.cat
Horari: De dilluns a divendres de 9:00 a 14:00 hores
Període de l'any en que es pot demanar
En qualsevol moment de l'any
Termini de la sol·licitud
En qualsevol moment de l'any
Requisits previs
No n'hi ha
Preu / Taxa
Gratuït
Documentació a aportar
Consulteu en la Norma de presentació de documents al registre el format que han de tenir els documents que aporteu en la vostra sol·licitud
|
Impresos del tràmit
Adjunti el document que correspongui a la instància genèrica:
Declaració responsable parades alimentàries de fires i activitats puntuals
Normativa
- Llei 18/2009, de 22 d'octubre, de salut publica
- Reial decret 191/2011, de 18 de febrer, sobre registre general sanitari d’empreses alimentàries i aliments.
Termini de resolució
No hi ha resolució
Silenci administratiu
No opera
Normativa del silenci administratiu
- Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
- Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Vies de reclamació
Les ordinàries del procediment administratiu
Altra informació d'interès
Quan el servei tècnic municipal, en comprovar les dades consignades a aquesta declaració responsable detecti qualsevol inexactitud, falsedat o omissió ho posarà en coneixement de la persona titular, que tindrà deu dies per corregir-la i/o perfeccionar-la.
Si la inexactitud, falsedat o omissió tenen caràcter essencial el servei tècnic municipal elevarà proposta a l’òrgan municipal competent per tal que, prèvia audiència a la persona interessada dicti un acte administratiu en virtut del qual es declari sense efecte la declaració
Informació actualitzada el dia 28/11/2022