Escut Ajuntament de Palau-solità i Plegamans

Sol·licitud d'espai per casament civil

#Ciutat i Via Pública
#Educació i Cultura
#Família

Descripció

Sol·licitud de l'Auditori i els Jardins de la Masia Can Cortès per la celebració de la cerimònia civil.

Per a la celebració d'un casament civil, en primer lloc cal tramitar l'expedient de casament civil al Jutjat de Pau de Palau-solità i Plegamans. 

 

Per obtenir informació sobre la documentació que cal presentar al Jutjat de Pau us podeu adreçar a:

Jutjat de Pau de Palau-solità i Plegamans
Pg. de la Carrerada, 53

Telèfon 93 864  56 63

Horari de dilluns a divendres de 10:00 a 13:00 hores

 

Per poder celebrar el casament civil en l'Auditori de Can Cortès, els interessats han d'estar empadronats al municipi o bé celebrar el convit en un restaurant del municipi.

Organisme competent / responsable

Ajuntament

Àrea tramitadora

Cultura i Festes

Classificació temàtica

Actes i Celebracions

Qui el pot demanar

Quasevol persona empadronada al municipi.
Quasevol persona que celebri la cerimònia en un restaurant del municipi.

Internet

Observacions

Per realitzar la tramitació electrònica es requereix de certificat digital.
Aquest tràmit es realitza mitjançant la instància genèrica, adjunteu a la sol·licitud la documentació necessària

Tramitar

 

Qui té l'obligació de fer els tràmits electrònicament amb l'ajuntament?


Presencial

Observacions

A les oficines del Servei d'Atenció Ciutadana

On es fa

SAC (Servei d'Atenció al Ciutadà)
Plaça de la Vila, 1
c/e: info@palauplegamans.cat
Horari: De dilluns a divendres de 9:00 a 14:00 hores

T. 93 864 80 56


Període de l'any en que es pot demanar

En qualsevol moment de l'any

Termini de la sol·licitud

En qualsevol moment de l'any.

Requisits previs

Tramitar l'expedient de casament civil al Jutjat de Pau de Palau-solità i Plegamans.


Preu / Taxa

La taxa que estableix l'ordenança municipal vigent
Cost: 80 €

Documentació a aportar

  • Sol·licitud d'espai per casament civil

 

Consulteu en la Norma de presentació de documents al registre el format que han de tenir els documents que aporteu en la vostra sol·licitud

 


Impresos del tràmit

Sol·licitud d'espai per casament civil


Normativa

  • Ordenança fiscal reguladora de la Taxa per utilització de locals i instal·lacions municipals. Ordenança 18.
  • Codi Civil, articles que regulen les unions matrimonials.

Termini de resolució

20 dies

 

Notificació per escrit al sol·licitant de la valoració positiva o negativa de cessió de l'espai i de la possibilitat de que l'alcalde/ssa, delegat/da o de que algun/a regidor/a pugui oficiar la cerimònia.

 

En el cas de valoració positiva la persona sol·licitant ha de recollir l'autorització provisional i abonar les taxes corresponents a la utilització del local.


Silenci administratiu

Per la naturalesa del tràmit no es contempla

Vies de reclamació

Les ordinàries del procediment adminsitratiu

Altra informació d'interès

La persona sol·licitant ha de saber que l'autorització és provisional i que resta subjecte a qualsevol modificació que es pugui produïr, d'acord amb les necessitats de la corporació municipal. Així mateix, l'autorització no comporta la utilització exclusiva de l'espai cedit.

 

La cessió de l'ús de l'equipament pot coincidir amb la instal.lació,  a les parets de la sala, d'exposicions temporals.

 

Qualsevol modificació o canvi en l'autorització provisional concedida serà comunicada a la persona o persones interessades.


Informació actualitzada el dia 28/11/2022

Torna



Comparteix aquest contingut

Et podem ajudar?X

Truca'ns

935 954 803

de dilluns a divendres
de 8 a 20h


 

Et podem ajudar?