Borsa de treball per torn lliure i mitjançant concurs oposició, del lloc de treball de Tresorer/a, subgrup A1
Descripció
Procés de selecció d’una borsa de treball per torn lliure i mitjançant concurs oposició, del lloc de treball de Tresorer/a, subgrup A1, i dotada amb la retribució que correspon amb la relació de llocs de treball i la legislació.
El període de presentació de sol·licituds:
. Del dia 18 al 27 de gener de 2025
Documents que cal aportar per participar en el procés de selecció:
- Model de sol·licitud normalitzada
- Currículum vitae
- Certificat de Vida Laboral
- Certificat de català nivell C1
- Justificant del pagament de la taxa 24 € (el pagament s’ha de realitzar abans de la finalització del termini de presentació de sol·licituds. El número de compte és SABADELL ATLÀNTIC: ES05/0081/0060/96/0002072511. La manca de pagament en termini, comportarà automàticament l'exclusió en el procés). En el cas d’exempció, la documentació justificativa, carnet d’estudiant, SEPE, SOC, DARDO...)
Decret relatiu a declarar l’ús de mitjans electrònics obligatori en els processos de selecció de personal que tramiti l’Ajuntament de Palau-solità i Plegamans http://www.palauplegamans.cat/files/doc9892/res2021-98-decret-seleccio-personal.pdf
La sol·licitud telemàtica l’heu de formalitzar a través de la seu electrònica de l'Ajuntament Tràmits i gestions - Ajuntament de Palau-solità i Plegamans (seu-e.cat)
En cas de dubte sobre COM PROCEDIR AMB EL TRÀMIT TELEMÀTIC, podeu clicar el següent enllaç https://www.palauplegamans.cat/un-poble-participatiu/thm30/pag1549/ser-oamr-oac360.htm
Segons la resolució RES2021/19, de 19 de gener del 2021 estan obligades a utilitzar els mitjans electrònics les persones que vulguin participar en processos de selecció organitzats per l'Ajuntament. Queden exclosos els processos selectius dels grups de classificació AP i C2. Dins del grup de classificació C2, serà també obligat l’ús dels mitjans electrònics per aquells processos selectius de personal auxiliar administratiu i del cos de la policia local. No obstant, l’OAMR donarà assistència en la tramitació per tots/es aquells/es que ho necessitin bé demanant cita prèvia a través del web https://citaprevia.gestorn.com/palauplegamans/#nbb o trucant al 938 648 056.
TOTA LA INFORMACIÓ RESPECTE EL PROCÉS SELECTIU LA PODEU TROBAR A: https://www.palauplegamans.cat/aju-oferta-publica/pld70/tresorera-2024?op=preview
Data pub. oficial
17 de gener de 2025
Verifica
- Borsa de treball de Tresorer/a (2024)