Concurs-oposició sobre el procés de selecció d’una plaça de tècnic/a auxiliar, grup de classificació C, subgrup C1 de tècnic/a auxiliar d’Informàtica, en règim de personal laboral fixe
Descripció
Aquí trobareu els anuncis del BOPB i DOGC sobre el procés de selecció d’una plaça de tècnic/a auxiliar, grup de classificació C, subgrup C1 de tècnic/a auxiliar d’Informàtica, en règim de personal laboral fixe i dotada amb la retribució que correspon en la relació de llocs de treball i la legislació vigent i creació d’una borsa de treball per cobrir les necessitats de nomenaments de funcionaris interins o contractacions laborals temporals de Tècnic/a auxiliar d’informàtica, que es puguin produir en el termini de dos anys a partir de la resolució d’aquest procediment, en qualsevol dels supòsits previstos a l’article 10.1 del Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d’octubre, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei que regula l’Estatut Bàsic de l’Empleat Públic
El període de presentació de sol·licituds:
. Del dia 25 de març al 14 d’abril de 2025
Documents que cal aportar per participar en el procés de selecció:
- Model de sol·licitud normalitzada. (La documentació acreditativa dels mèrits al·legats serà requerida a les persones aspirants que hagin superat la fase d’oposició prevista a la clàusula 5.1 i previ a la valoració de la fase de concurs).
- Currículum Vitae
- Certificat de català nivell C1
- Justificant del pagament de la taxa 17 € (el pagament s’ha de realitzar abans de la finalització del termini de presentació de sol·licituds. El número de compte és SABADELL ATLÀNTIC: ES05/0081/0060/96/0002072511. La manca de pagament en termini, comportarà automàticament l'exclusió en el procés). En el cas d’exempció, la documentació justificativa, carnet d’estudiant, SEPE, SOC, DARDO...)
Decret relatiu a declarar l’ús de mitjans electrònics obligatori en els processos de selecció de personal que tramiti l’Ajuntament de Palau-solità i Plegamans. http://www.palauplegamans.cat/files/doc9892/res2021-98-decret-seleccio-personal.pdf
La sol·licitud telemàtica l’heu de formalitzar a través de la seu electrònica de l'Ajuntament www.palauplegamans.cat
En cas de dubte sobre COM PROCEDIR AMB EL TRÀMIT TELEMÀTIC, podeu clicar el següent enllaç: Un poble participatiu | Ajuntament de Palau-solità i Plegamans
Segons la resolució RES2021/19, de 19 de gener del 2021 estan obligades a utilitzar els mitjans electrònics les persones que vulguin participar en processos de selecció organitzats per l'Ajuntament. Queden exclosos els processos selectius dels grups de classificació AP i C2. Dins del grup de classificació C2, serà també obligat l’ús dels mitjans electrònics per aquells processos selectius de personal auxiliar administratiu i del cos de la policia local. No obstant, l’OAMR donarà assistència en la tramitació per tots/es aquells/es que ho necessitin bé demanant cita prèvia a través del web https://citaprevia.gestorn.com/palauplegamans/#nbb o trucant al 938 648 056.
TOTA LA INFORMACIÓ RESPECTE EL PROCÉS SELECTIU LA PODEU TROBAR A: https://www.palauplegamans.cat/aju-oferta-publica/pld70/tecnic-a-auxiliar-d-informatica-2025?op=preview
Data pub. oficial
24 de març de 2025
- Tècnic/a auxiliar d’Informàtica (2025)