Escut Ajuntament de Palau-solità i Plegamans

Convocatòria mitjançant oposició lliure de dues places d’agent de la policia local (una plaça reservada per a dones) i la creació d’una borsa de reposició.

Descripció

Aquí trobareu els anuncis del DOGC i BOPB sobre convocatòria del procés selectiu per proveir en propietat 2 places d’Agent de la Policia Local i les vacants sobrevingudes que es generin, enquadrades en l'escala d'administració especial, subescala de serveis especials, escala bàsica, grup de titulació C-2, de la plantilla de personal funcionari de l’Ajuntament de Palau-solità i Plegamans, dotades amb les retribucions que corresponguin d'acord amb la relació de llocs de treball i la legislació vigent, i la creació d’una borsa de reposició per cobrir necessitats temporals.

 

El període de presentació de sol·licituds:

. Del dia 11 al 30 maig de 2021

 

Documents  que cal aportar per participar en el procés de selecció:

. Model de sol·licitud normalitzada

. Currículum Vitae

. Certificat de català B2

. Justificant del pagament de la taxa 17 € (el pagament s’ha de realitzar abans de la finalització del termini de presentació de sol·licituds. La manca de pagament en termini, comportarà automàticament l'exclusió en el procés). En el cas d’exempció, la documentació justificativa, carnet d’estudiant, SEPE, SOC, DARDO...)

 

Decret relatiu a declarar l’ús de mitjans electrònics obligatori en els processos de selecció de personal que tramiti l’Ajuntament de Palau-solità i Plegamans.

http://www.palauplegamans.cat/files/doc9892/res2021-98-decret-seleccio-personal.pdf

 

La sol·licitud telemàtica l’heu de formalitzar a través de la seu electrònica de l'Ajuntament www.palauplegamans.cat

 

En cas de dubte sobre COM PROCEDIR AMB EL TRÀMIT TELEMÀTIC, podeu clicar el següent enllaç:

http://www.palauplegamans.cat/pl17/actualitat/noticies/id3574/palau-solita-i-plegamans-posa-en-marxa-un-servei-d-assistencia-per-ajudar-la-ciutadania-a-realitzar-tramits-online-amb-l-ajuntament.htm

 

Segons la resolució RES2021/19, de 19 de gener del 2021 estan obligades a utilitzar els mitjans electrònics les persones que vulguin participar en processos de selecció organitzats per l'Ajuntament. Queden exclosos els processos selectius dels grups de classificació AP i C2. Dins del grup de classificació C2, serà també obligat l’ús dels mitjans electrònics per aquells processos selectius de personal auxiliar administratiu i del cos de la policia local. No obstant, l’OAMR donarà assistència en la tramitació per tots/es aquells/es que ho necessitin bé demanant cita prèvia a través del web https://citaprevia.gestorn.com/palauplegamans/#nbb o trucant al 938 648 056.

Data pub. oficial

10 de maig de 2021



Signatari:
S'està verificant la signatura digital. 
Data:
S'està verificant el segell de temps. S'està verificant el segell de temps.

Verifica

Torna



Comparteix aquest contingut

  • Agent Policia - 2 places (2021)