Concurs oposició per la provisió d’1 plaça de conserge notificador inspector/a, classe Auxiliar Tècnic/a, subgrup C2, en règim de personal funcionari.
Descripció
Aquí trobareu els anuncis del BOPB i DOGC sobre el procés de selecció per cobrir pel torn lliure i mitjançant concurs oposició, d'una plaça de l’escala d’administració especial, Subescala Tècnica, classe Auxiliar Tècnic/a, grup de classificació C, subgrup C2, en règim de personal funcionari i dotada amb la retribució que correspon en la relació de llocs de treball i la legislació vigent i creació d’una borsa de treball per cobrir les necessitats de nomenaments de funcionaris interins o contractacions laborals temporals de Conserges Notificadors Inspector/es, que es puguin produir en el termini de dos anys a partir de la resolució d’aquest procediment, en qualsevol dels supòsits previstos a l’article 10.1 del Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d’octubre, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei que regula l’Estatut Bàsic de l’Empleat Públic.
El període de presentació de sol·licituds:
. Del dia 3 al 22 d’octubre de 2023
Documents que cal aportar per participar en el procés de selecció:
- Model de sol·licitud normalitzada
- Currículum Vitae
- Certificat de català B2
- Justificant del pagament de la taxa 17 € (el pagament s’ha de realitzar abans de la finalització del termini de presentació de sol·licituds. El número de compte és SABADELL ATLÀNTIC: ES05/0081/0060/96/0002072511. La manca de pagament en termini, comportarà automàticament l'exclusió en el procés). En el cas d’exempció, la documentació justificativa, carnet d’estudiant, SEPE, SOC, DARDO...)
Decret relatiu a declarar l’ús de mitjans electrònics obligatori en els processos de selecció de personal que tramiti l’Ajuntament de Palau-solità i Plegamans.
http://www.palauplegamans.cat/files/doc9892/res2021-98-decret-seleccio-personal.pdf
La sol·licitud telemàtica l’heu de formalitzar a través de la seu electrònica de l'Ajuntament www.palauplegamans.cat
En cas de dubte sobre COM PROCEDIR AMB EL TRÀMIT TELEMÀTIC, podeu clicar el següent enllaç:
Segons la resolució RES2021/19, de 19 de gener del 2021 estan obligades a utilitzar els mitjans electrònics les persones que vulguin participar en processos de selecció organitzats per l'Ajuntament. Queden exclosos els processos selectius dels grups de classificació AP i C2. Dins del grup de classificació C2, serà també obligat l’ús dels mitjans electrònics per aquells processos selectius de personal auxiliar administratiu i del cos de la policia local. No obstant, l’OAMR donarà assistència en la tramitació per tots/es aquells/es que ho necessitin bé demanant cita prèvia a través del web https://citaprevia.gestorn.com/palauplegamans/#nbb o trucant al 938 648 056.
Data pub. oficial
2 d'octubre de 2023



Verifica
- Conserge notificador inspector/a (2023)