Els clients de Movistar poden reclamar per la manca de cobertura
16/2/2012
Els clients de l’empresa de telefonia Movistar que estan afectats per la manca de cobertura d’aquesta companyia poden fer una reclamació al servei d’atenció al client de Movistar per tenir dret a una indemnització. En fer la trucada, s’ha d’especificar des de quin dia no tenen cobertura i demanar el número de reclamació. Un cop quedi resolt el problema de manca de cobertura, la companyia hauria d’abonar la indemnització en la factura següent.
La manca de cobertura està afectant també alguns comerços perquè no els funcionen els datàfons necessaris per fer pagaments amb targetes de crèdit. En aquest cas, s’ha de comunicar el problema a l’enitat financera i estudiar el contracte per saber si es pot reclamar i com.
L’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor (OMIC) està a la disposició dels ciutadans que vulguin aclarir dubtes i saber més detalls sobre les actuacions que poden emprendre. L’OMIC atén al públic de 9 a 14h, de dilluns a divendres, a la Casa Consistorial. El telèfon és el 93.864.80.56. També s’hi poden fer consultes a través del correu electrònic omic@palauplegamans.cat.
L’operadora de telefonia Movistar té problemes en la cobertura a Palau-solità i Plegamans des del passat dissabte, quan es va eliminar l’antena ubicada al carrer Folch i Torres. L’empresa ha instal·lat dues antenes provisionals que havien de donar cobertura al municipi en substitució de l’antiga. Una està ubicada al carrer Oliana; l’altra, al Cementiri de Plegamans. Tot i que l’empresa havia provat amb antelació les noves antenes, sembla que han patit avaries que fan que no funcionin correctament. Movistar ha comunicat al consistori que estan fent-hi reparacions i esperen resoldre els problemes el més aviat possible.