L'OMIC recomana als clients de Vodafone que tinguin problemes de cobertura que ho comuniquin a l'empresa
7/11/2013
L'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor (OMIC) de l'Ajuntament de Palau-solità i Plegamans ha rebut diverses queixes d'usuaris de telèfons intel·ligents que són clients de la companyia Vodafone i que tenen problemes a l'hora de rebre o enviar dades des dels seus mòbils.
Davant aquesta incidència, l'OMIC recomana trucar al número de servei tècnic de la companyia, que és el 22155, explicar el cas i demanar el número d'incidència. Fer aquesta gestió és necessari perquè se'ls obri una incidència i poder rebre una compensació econòmica pel servei contractat i que han deixat de tenir. Ara bé, aquesta compensació es farà efectiva si la incidència és responsabilitat de la companyia. Segons informa Ràdio Palau, Vodafone ha anunciat que enviarà un tècnic per esbrinar quina és la raó de la incidència i solucinar-ho.