Escut Ajuntament de Palau-solità i Plegamans

Nou servei d'autotramitació online al Servei d’Atenció Ciutadana

#Atenció Ciutadana

23/5/2024

L'Ajuntament ofereix un ordinador públic i assistència per facilitar els tràmits digitals als ciutadans

 

Recentment, l'Ajuntament de Palau-solità i Plegamans ha posat a disposició dels ciutadans un ordinador públic per realitzar qualsevol tramitació online. Aquest servei està dissenyat per facilitar l'accés a les gestions digitals a tota la població, reduint així les barreres tecnològiques i promovent una administració més accessible i eficient.

 

Aquest equip d'autotramitació està situat a l'espai del Servei d'Atenció Ciutadana (SAC) i compta amb un ordinador i un escàner connectat a internet, disponibles per a la ciutadania per realitzar tràmits en línia de forma totalment autònoma, sempre que es disposi d'una identificació o certificat digital.

 

Les persones informadores del Servei d'Atenció Ciutadana (SAC) ofereixen suport als ciutadans que utilitzen l'autoservei, quan hi ha necessitat. Alguns tràmits s'han de fer de manera obligatòria per via telemàtica i, per tant, el suport del personal del SAC esdevé molt necessari. Aquest servei està disponible tant al matí com a la tarda, oferint als ciutadans la flexibilitat de realitzar els seus tràmits en l'horari que millor els convingui. No obstant això, l’assistència del personal del SAC és de dilluns a divendres de 8 a 14 h. Fora d’aquest horari es pot contactar amb el servei d’assistència OAC360 a telèfon 935954803, fins les 20 h.

 

Fins ara, aquest servei està sent clau per ajudar els ciutadans a obtenir la identificació digital idCAT mòbil, facilitant la realització de tràmits des del web municipal. A més, també s'ha donat suport per realitzar tràmits amb altres administracions utilitzant el certificat digital propi de la persona interessada.

Torna



Comparteix aquest contingut