Escut Ajuntament de Palau-solità i Plegamans

Convocatòria d'ajuts menjador del Consell Comarcal per al curs 2024/2025

#Acció Social
#Educació

27/5/2024

El termini inicial de sol·licituds és del 27 de maig al 12 de juny de 2024, ambdós inclosos

 

La Regidoria d’Acció Social, Igualtat, Feminisme i Polítiques LGTBIQ+ de l'Ajuntament de Palau-solità i Plegamans anuncia l'obertura de la convocatòria d’ajuts individuals de menjador per al curs escolar 2024/2025, dirigida a l’alumnat matriculat en el segon cicle d’educació infantil, educació primària i educació secundària obligatòria.

 

L'Ajuntament ha establert el termini inicial de presentació de sol·licituds des del dilluns 27 de maig fins al dimecres 12 de juny de 2024, ambdós inclosos. Les sol·licituds presentades fora d'aquest termini quedaran pendents de ser tramitades a partir del mes d'octubre, quan s'inicia el segon període d'admissió.

 

Per garantir la correcta tramitació, és imprescindible que les sol·licituds incloguin tota la documentació necessària dins dels terminis establerts, en cas contrari, seran desestimades. Aquelles famílies que necessitin la compactació de l’ajut, podran sol·licitar-ho marcant la casella corresponent en el formulari de menjador.

 

La presentació de les sol·licituds i la documentació requerida es realitzarà de manera telemàtica a través del web de l’Ajuntament, accessible a través d’aquest enllaç. Per a qualsevol dubte o consulta durant la tramitació, els ciutadans poden contactar amb el servei OAC360 trucant al 935 954 803 o enviant un correu electrònic a oac360@palauplegamans.cat.

 

En cas de no disposar dels mitjans per a la tramitació telemàtica, es pot sol·licitar cita prèvia per fer la tramitació presencial a través del web de l’Ajuntament: CITA PRÈVIA BEQUES MENJADOR o trucant al telèfon de Serveis Socials, 93 864 30 12.

 

La resolució dels ajuts es publicarà al taulell d'anuncis de l'Ajuntament a partir del 26 d’agost de 2024, i es podrà consultar en aquest enllaç.

 

Torna



Comparteix aquest contingut