Justificació de subvencions adjudicades
Descripció
Iniciar els tràmits per justificar la subvenció prèviament adjudicada.
Organisme competent / responsable
Ajuntament
Àrea tramitadora
Serveis Econòmics
Classificació temàtica
Subvencions
Qui el pot demanar
Persones o entitats adjudicatàries de subvencions de la convocatòria pública de subvencions 2022
Internet
Observacions
Per realitzar la tramitació electrònica es requereix de certificat digital.
Recordeu adjuntar la Memòria del projecte i el Formulari de justificació econòmica a la instància genèrica.
Qui té l'obligació de fer els tràmits electrònicament amb l'ajuntament?
Període de l'any en que es pot demanar
Segons el que indiquin les bases de la convocatòria
Termini de la sol·licitud
Segons el que indiquin les bases de la convocatòria, o com a màxim, en el termini de tres mesos desde la finalització del termini per a la realització de l'activitat. (art. 30 LGS)
Requisits previs
Els determinats per les bases. Ésser adjudicatari de la subvenció i haver rebut la notificació telemàtica
Preu / Taxa
Gratuït
Documentació a aportar
Consulteu en la Norma de presentació de documents al registre el format que han de tenir els documents que aporteu en la vostra sol·licitud
|
Impresos del tràmit
Formulari justificació econòmica subvenció
Memòria del projecte subvencionat
Normativa
- Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
- Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions (LGS).
- RD 887/2006, de 21 de juliol, por el que se aprova el Reglament de LGS.
- Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
- Llei 29/2010, del 3 d'agost, de l'ús dels mitjans electrònics al sector públic de Catalunya.
- Llei 11/2007, del 22 de juny, d'accés electrònic dels ciutadans als serveis públics.
- Llei 19/2014, de 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern de Catalunya (LLT).
- Bases Reguladores Generals de la Concessió de Subvencions de l’Ajuntament de Palau-solità i Plegamans, aprovades i publicades al butlletí oficial de la província, data 23/01/1997.
- Reglament de les notificacions i les comunicacions per mitjans electrònics a l’ajuntament de Palau-solità i plegamans, de data 26 de març de 2015.
- Ordenança reguladora de l’administració electrònica, del 30 d’abril de 2015.
Termini de resolució
No hi ha resposta
Silenci administratiu
No opera
Normativa del silenci administratiu
- Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
- Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Vies de reclamació
Les ordinàries del procediment administratiu.
Informació actualitzada el dia 18/12/2023