Consulta prèvia de classificació de l'activitat
Descripció
És el procediment administratiu a través del qual les persones o empreses que pretenen realitzar una activitat, poden adreçar-se a l’ajuntament per realitzar la consulta sobre la classificació d’aquesta i per tant de la tramitació administrativa municipal que li és d’aplicació.
La descripció aportada de l’activitat a desenvolupar ha d’esser el més amplia possible per tal de poder classificar-la correctament.
Organisme competent / responsable
Ajuntament
Àrea tramitadora
Activitats i Llicències
Classificació temàtica
Activitats
Qui el pot demanar
La persona física o jurídica que vol exercir una o diverses activitats en un mateix centre o establiment, o el seu representant legal. En aquest cas s'ha de declarar la representació amb la qual s’actua.
Internet
Observacions
Per utilitzar la tramitació vía telemàtica caldrà disposar de signatura electrònica i adjuntar la mateixa documentació que s'indica com a presentació presencial.
Cliqueu l'enllaç que s'indica a continuació i ompliu el formulari per iniciar el tràmit si disposeu de certificat digital.
Qui té l'obligació de fer els tràmits electrònicament amb l'ajuntament?
Telèfon
Observacions
L'atenció telefònica es farà desde l'area de Serveis Tècnics d'Urbanisme
Telèfon
93 864 80 56
Horari d´atenció
De dilluns a divendres de 10:00 a 13.00 hores
Presencial
Observacions
Cal presentar la sol.licitud al registre de l'ajuntament
On es fa
SAC (Servei d'Atenció al Ciutadà)
Plaça de la Vila, 1
c/e: info@palauplegamans.cat
Horari: De dilluns a divendres de 9:00 a 14:00 hores
Període de l'any en que es pot demanar
En qualsevol moment de l'any
Termini de la sol·licitud
Prèviament a l'inici de l'activitat
Requisits previs
Haver realitzat el pagament de la corresponent taxa associada a aquest tràmit, si és el cas.
Tràmits relacionats:
Autoliquidació de taxes pels serveis d'intervenció administrativa en activitats
Preu / Taxa
El que estableixi l'ordenança fiscal
Documentació a aportar
- Sol·licitud d’acord amb el model normalitzat.
- Dades més significatives que defineixin l’activitat o activitats que es pretenen realitzar en un mateix centre o establiment. Cal aportar avantprojecte, estudi previ o qualsevol documentació que defineixi suficientment l’activitat.
Consulteu en la Norma de presentació de documents al registre el format que han de tenir els documents que aporteu en la vostra sol·licitud
|
Impresos del tràmit
Autoliquidació de taxes pels serveis d'intervenció administrativa en activitats
Termini de resolució
No hi ha resolució. Es procedirà a la resposta en el termini màxim d'un mes.
Silenci administratiu
-
Vies de reclamació
Les ordinàries del procediment administratiu
Altra informació d'interès
Tràmits relacionats:
Autoliquidació de taxes pels serveis d'intervenció administrativa en activitats
Informació actualitzada el dia 18/04/2023