Sol·licitud d'una parcel·la d'hort municipal de Boada Vell
Descripció
Sol·licitud per participar en el sorteig d'una parcel·la d'hort municipal a Boada Vell.
Organisme competent / responsable
Ajuntament
Àrea tramitadora
Medi Natural i Gestió Ambiental
Classificació temàtica
Medi ambient
Qui el pot demanar
Qualsevol persona que compleixi els requisits previs
Internet
Observacions
Per realitzar la tramitació electrònica es requereix de certificat digital.
Aquest tràmit es realitza mitjançant la instància genèrica, adjunteu a la sol·licitud el formulari específic.
Adjunteu: Formulari de sol.licitud d'una parcela d'hort municipal
Qui té l'obligació de fer els tràmits electrònicament amb l'ajuntament?
Presencial
Observacions
Entregar la documentació al Registre general de l'Ajuntament de Palau-solità i Plegamans
On es fa
SAC (Servei d'Atenció Ciutadana OAMR)
Plaça de la Vila, 1
c/e: info@palauplegamans.cat
Horari: De dilluns a divendres de 8:30 a 14:00 hores
Us recomanem demaneu cita prèvia en aquest enllaç
Període de l'any en que es pot demanar
Quan està oberta una convocatòria per a l'adjudicació de parcel.les d'hort municipals.
Termini de la sol·licitud
Es presentaran les sol·licituds dins el termini establert en l'anunci de la convocatòria.
(Des del 30 de juliol fins el 8 de setembre del 2024)
AMPLIACIÓ DE TERMINI DEL 2 A L'11 D'OCTUBRE DE 2024
Requisits previs
Els interessats hauran de complir amb les següents condicions:
- Ser persona física, major d'edat.
- No conviure amb cap altre usuari d'un hort municipal. En aquest sentit, només es podrà presentar una sol·licitud per unitat familiar, entenent-se per unitat familiar aquelles persones que convisquin en un mateix domicili.
- Estar domiciliat a Palau-solità i Plegamans, figurant al Padró municipal com a resident amb una antiguitat mínima d'un any a la presentació de la sol·licitud.
- No disposar, a títol de propietari, arrendatari o similar, de cap altre hort o terreny de conreu.
- No haver estat privat d'una parcel·la d'hort municipal, previ expedient de revocació d'autorització.
Preu / Taxa
La taxa que estableix l'ordenança municipal núm. 17 vigent
Fiança de 50 € i 40 €/any de taxa.
Documentació a aportar
- Formulari de sol.licitud d'una parcela d'hort municipal
- Caldrà acreditar-se en la sol.licitud presencial.
Consulteu en la Norma de presentació de documents al registre el format que han de tenir els documents que aporteu en la vostra sol·licitud
|
Impresos del tràmit
Normativa
Reglament de règim d'ús dels horts de titularitat municipal i per l'atorgament de llicències d'ús temporal de parcel.les d'horts al domini públic. Ordenança fiscal núm. 17
Termini de resolució
En 1 mes es publiquen les llistes al Tauler d'anuncis i web municipal.
Llistat de persones admeses i excloses i una vegada realitzat el sorteig, llistat de persones adjudicatàries d'una parcel.la d'hort o en llista d'espera.
Silenci administratiu
Negatiu
Vies de reclamació
Les ordinàries del procediment adminsitratiu
Altra informació d'interès
Cada sol.licitud tindrà un únic número d'ordre per participar en el sorteig, segons ordre d'entrada al registre. Una vegada publicat el resultat del sorteig, és requisit indispensable per recollir el títol de la llicència, haver pagat la fiança.
La concessió de les parcel·les és per tres anys, prorrogables per un any més a petició de l'adjudicatari.
0
Informació actualitzada el dia 07/10/2024