Sol·licitud de certificat de qualificació urbanística
Descripció
Es tracta de la sol·licitud d'elaboració del certificat que conté la qualificació urbanística d'uns terrenys, on s'indica les condicions d'urbanització que han de complir
Organisme competent / responsable
Ajuntament
Àrea tramitadora
Urbanisme
Classificació temàtica
Urbanisme
Qui el pot demanar
Qualsevol persona física o jurídica.
Internet
Observacions
Per utilitzar la tramitació vía telemàtica caldrà disposar de signatura electrònica i adjuntar la mateixa documentació que s'indica com a presentació presencial.
Cliqueu l'enllaç que s'indica a continuació i ompliu el formulari per iniciar el tràmit si disposeu de certificat digital.
Qui té l'obligació de fer els tràmits electrònicament amb l'ajuntament?
Telèfon
Observacions
Àrea de Serveis Tècnics d'urbanisme.
Telèfon
93 864 80 56
Horari d´atenció
De dilluns a divendres de 10:00 a 13:00 hores
Presencial
Observacions
Cal presentar la documentació al registre de l'ajuntament
On es fa
SAC (Servei d'Atenció al Ciutadà)
Plaça de la Vila, 1
c/e: info@palauplegamans.cat
Horari: De dilluns a divendres de 9:00 a 14:00 hores
Període de l'any en que es pot demanar
En qualsevol moment de l'any
Termini de la sol·licitud
No n'hi ha
Requisits previs
No cal complir cap requisit específic
Preu / Taxa
La taxa que estableix l'ordenança municipal vigent
Documentació a aportar
- Dades identificatives de la persona interessada (física - DNI, NIE o passaport o jurídica-NIF) o bé dades i autorització de la persona que la representi. En el cas de la tramitació electrònica la identificació es podrà fer utilitzant un certificat electrònic.
- Plànol de situació i emplaçament de la finca si es disposa i/o referència cadastral (podent aportar còpia del rebut de l'IBI, si es disposa).
Consulteu en la Norma de presentació de documents al registre el format que han de tenir els documents que aporteu en la vostra sol·licitud
|
Impresos del tràmit
Normativa
- Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
- Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d'agost, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei d'Urbanisme.
- Llei 20/2009, del 4 de desembre, de prevenció i control ambiental de les activitats.
- Decret 179/1995, de 13 de juny, pel qual s'aprova el Reglament d'obres, activitats i serveis dels ens locals -ROAS-.
- Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques..
Termini de resolució
Per la naturalesa del tramit no es contempla un termini de resolució preestablert.
Silenci administratiu
Per la naturalesa del tràmit no es contempla
Normativa del silenci administratiu
- Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
- Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques
Vies de reclamació
Les ordinàries del procediment administratiu
Altra informació d'interès
En principi, ni des d'urbanisme ni des de registre es truca a la persona sol·licitant per a comunicar-li que ja pot passar a recollir lel certificat. No obstant, l'interessat pot trucar per conèixer si ja disposa del certificat i el pot passar a recollir.
Informació actualitzada el dia 09/10/2023