Sol.licitud de tallada d'arbres en un terreny particular o a la via pública
Descripció
És la tramitació necessària per obtenir el permís per tallar arbres en parcel.les privades o a la vía pública.
Organisme competent / responsable
Ajuntament
Àrea tramitadora
Medi Natural i Gestió Ambiental
Classificació temàtica
Medi Ambient
Qui el pot demanar
Qualsevol persona
Internet
Observacions
Per realitzar la tramitació electrònica es requereix de certificat digital.
Qui té l'obligació de fer els tràmits electrònicament amb l'ajuntament?
Presencial
Observacions
Cal presentar la documentació al registre de l'Ajuntament (SAC)
On es fa
SAC (Servei d'Atenció al Ciutadà)
Plaça de la Vila, 1
c/e: info@palauplegamans.cat
Horari: De dilluns a divendres de 9:00 a 14:00 hores
Període de l'any en que es pot demanar
En qualsevol moment de l'any.
Requisits previs
Ser propietari de la finca on es troba l'arbre o arbres.
Preu / Taxa
Gratuït
Documentació a aportar
Instància Genèrica amb l'explicació dels motius i les característiques de la tala
Consulteu en la Norma de presentació de documents al registre el format que han de tenir els documents que aporteu en la vostra sol·licitud
|
Impresos del tràmit
Instància Genèrica (descarregar document per a la presentació presencial a les oficines del SAC)
Normativa
Termini de resolució
Entre 1 mes i un mes mig
Silenci administratiu
No opera
Normativa del silenci administratiu
- Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
- Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques
Vies de reclamació
Les ordinàries del procediment administratiu
Altra informació d'interès
Resposta que rebrà la persona sol.licitant:
Es fa una notificació per escrit a la persona sol·licitant de la resolució favorable o desfavorable de la Junta de Govern a la sol·licitud interposada.
Els Serveis Tècnics de Medi Ambient realitzen una inspecció.
Informació actualitzada el dia 28/11/2022