Llicència d'ocupació de la via pública per a la realització d'obres
Descripció
Aquest tràmit permet obtenir la llicència per a ocupació la via pública per a la realització d'obres com ara:
- Tanques de precaució.
- Runes en sac.
- Runes en contenidors.
- Altres instal·lacions annexes a la construcció.
- Anul·lació de places d'estacionament (regulat/no regulat).
- Bastides
- Altres
Organisme competent / responsable
Ajuntament
Àrea tramitadora
Urbanisme i Habitatge
Classificació temàtica
Via Pública / Policia
Qui el pot demanar
La persona interessada o bé un/a representant degudament autoritzat/da o acreditat/da.
Internet
Observacions
Per utilitzar la tramitació vía telemàtica caldrà disposar de signatura electrònica i adjuntar la mateixa documentació que s'indica com a presentació presencial.
Cliqueu l'enllaç que s'indica a continuació i ompliu el formulari per iniciar el tràmit si disposeu de certificat digital.
Qui té l'obligació de fer els tràmits electrònicament amb l'ajuntament?
Telèfon
Observacions
L'atenció telefònica es farà desde l'àrea de Serveis Tècnics d'Urbanisme.
Telèfon
93 864 80 56
Horari d´atenció
De dilluns a divendres de 10.00h a 13:00 hores
Presencial
Observacions
Cal presentar la documentació al registre de l'ajuntament
On es fa
SAC (Servei d'Atenció al Ciutadà)
Plaça de la Vila, 1
c/e: info@palauplegamans.cat
Horari: De dilluns a divendres de 9:00 a 14:00 hores
Període de l'any en que es pot demanar
En qualsevol moment de l'any
Termini de la sol·licitud
Amb antelació suficient a l'utilització de l'espai públic.
Requisits previs
Cal complir els requisits establerts a l'ordenança reguladora.
Preu / Taxa
La taxa que estableixi l'ordenança municipal vigent
Documentació a aportar
Cal aportar la documentació del llistat següent:
- Dades identificatives de la persona interessada (física-DNI/NIE o jurídica-NIF), o bé dades i autorització de la persona que la representi.
- Descripció, en el format que indiqui l'Ajuntament, de l'ocupació de la via pública que es vol realitzar (croquis de l'emplaçament, mobiliari i elements accessoris, tanques, sacs, etc.).
- Còpia de la llicència municipal de l'obra a nom del/de la sol·licitant, si no coincideix amb el/la titular, contracte d'obra amb el/la titular de la llicència.
Consulteu en la Norma de presentació de documents al registre el format que han de tenir els documents que aporteu en la vostra sol·licitud
|
Impresos del tràmit
Normativa
- Llei 29/2010, del 3 d'agost, de l'ús dels mitjans electrònics al sector públic de Catalunya.
- Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
- Llei 33/2003, de 3 de novembre, del Patrimoni de les Administracions Públiques.
- Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques..
- Decret 336/1988, de 17 d'octubre, pel qual s'aprova el Reglament del patrimoni dels ens locals.
Termini de resolució
El termini de resolució és de 3 mesos a comptar de la data de sol·licitud.
Silenci administratiu
Transcorregut el termini de 3 mesos sense resolució expressa ni notificació, s'entén desestimada
Normativa del silenci administratiu
- Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
- Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
- Decret 336/1988, de 17 d'octubre, pel qual s'aprova el Reglament del patrimoni dels ens locals.
Vies de reclamació
Les ordinàries del procediment administratiu
Informació actualitzada el dia 28/11/2022