Sol·licitud de cita per parlar amb alcaldia
Descripció
Iniciar els tràmits que siguin necessaris per obtenir una cita per parlar amb l'alcalde sobre un tema de l'interés de la persona sol·licitant.
Organisme competent / responsable
Ajuntament
Àrea tramitadora
Gabinet d'Alcaldia
Classificació temàtica
Atenció a la ciutadania
Qui el pot demanar
Qualsevol persona
Internet
Observacions
Per realitzar la tramitació electrònica es requereix de certificat digital.
Qui té l'obligació de fer els tràmits electrònicament amb l'ajuntament?
Telèfon
Observacions
Servei d'Atenció Ciutadana
Telèfon
93 864 80 56
Horari d´atenció
De dilluns a divendres de 9:00 a 14:00 hores
Presencial
On es fa
SAC (Servei d'Atenció al Ciutadà)
Plaça de la Vila, 1
c/e: info@palauplegamans.cat / gabinetalcaldia@palauplegamans.cat
Horari: De dilluns a divendres de 9:00 a 14:00 hores
Període de l'any en que es pot demanar
Durant tot l'any.
Termini de la sol·licitud
No n'hi ha.
Requisits previs
No cal complir cap requisit previ.
Preu / Taxa
Gratuït
Documentació a aportar
No cal aportar documentació.
Consulteu en la Norma de presentació de documents al registre el format que han de tenir els documents que aporteu en la vostra sol·licitud
|
Impresos del tràmit
Instància Genèrica (descarregar per sol.licitud presencial)
Normativa
- Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
- Llei 29/2010, del 3 d'agost, de l'ús dels mitjans electrònics al sector públic de Catalunya.
- Llei 11/2007, del 22 de juny, d'accés electrònic dels ciutadans als serveis públics.
- Llei 39/2015, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú i modificacions posteriors.
Termini de resolució
Entre 3 i 4 dies
Silenci administratiu
Per la naturalesa del tràmit no es contempla
Normativa del silenci administratiu
- Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
- Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Vies de reclamació
Les ordinàries del procediment administratiu
Altra informació d'interès
A partir de la sol·licitud es valora el motiu de l'entrevista i es decieix si es tracta d'un tema a tractar, efectivament, amb alcaldia, o pel contrari cal derivar-lo a un altre departament de l'ajuntament. La secretària d'alcaldia es posa en contacte amb la persona sol·licitant per acordar dia i hora per a la cita amb l'alcaldessa o per a derivar-lo a algún altre departament de l'ajuntament.
Informació actualitzada el dia 28/11/2022