Escut Ajuntament de Palau-solità i Plegamans

Tramesa documentació Convocatòria Plans d'Ocupació 2022

#Treball, economia i empresa

Descripció

Enviar la documentació necessària per a la contractactació un cop superat el procés selectiu de la convocatòria de Plans d'Ocupació.

Poden consultar les bases clicant aquí: Bases convocatòries Plans d'Ocupació

Organisme competent / responsable

Ajuntament

Àrea tramitadora

Palau Avança

Classificació temàtica

Ocupació / Inserció

Qui el pot demanar

Les persones que tinguin majior puntuació i se'ls proposi per a la contractació.

Internet

Observacions

Per realitzar la tramitació electrònica es requereix de certificat digital.

Tramitar

 

 

Recordeu adjuntar a la instància genèrica l'Imprès de Sol.licitud d'admissió al procés selectiu de Plans d'Ocupació .

 

Qui té l'obligació de fer els tràmits electrònicament amb l'ajuntament?

 

En cas de que necessiteu suport per a realitzar el tràmit electrònic, ho podeu fer a través de la OAC 360º trucant al 93 864 96 93 de 8-20h de dilluns a divendres.

 

 


Telèfon

Observacions

Per demanar informació

Telèfon

SAC: 93864 80 56 / Serveis Socials: 93 864 30 12

Horari d´atenció

La sol·licitud també es pot presentar presencialment en les Oficines d’Assistència en Matèria de Registre de l’Ajuntament sol·licitant cita prèvia al web municipal, des d’aquest enllaç Cita prèvia per presentació documentació o bé trucant al Servei d’Atenció Ciutadana al 93 864 80 56.

 

OAMR Ajuntament

Plaça de la Vila, 1

  1. 93 864 80 56

Horari: de dilluns a divendres de 8:30 a 14h

 

OAMR Serveis Socials

C/ Anselm Clavé, 11

  1. 93 864 30 12

Horari: de dilluns a divendres de 9 a 13h


Presencial

Observacions

A les oficines del Servei d'Atenció al Ciutadà o a les de Serveis Socials

On es fa

En cas de que necessiteu suport per a realitzar el tràmit electrònic, ho podeu fer a través de la OAC 360º trucant al 93 864 96 93 de 8-20h de dilluns a divendres.

La sol·licitud també es pot presentar presencialment en les Oficines d’Assistència en Matèria de Registre de l’Ajuntament sol·licitant cita prèvia al web municipal, des d’aquest enllaç Cita prèvia per presentació documentació o bé trucant al Servei d’Atenció Ciutadana al 93 864 80 56.

 

OAMR Ajuntament

Plaça de la Vila, 1

  1. 93 864 80 56

Horari: de dilluns a divendres de 8:30 a 14h

 

OAMR Serveis Socials

C/ Anselm Clavé, 11

  1. 93 864 30 12

Horari: de dilluns a divendres de 9 a 13h


Període de l'any en que es pot demanar

En funció de la convocatòria

Termini de la sol·licitud

En funció de la convocatòria

Requisits previs

Estar en situació d'atur i inscrit al SOC

No ser cotitzant de cap règim de la Seguretat Social


Preu / Taxa

Gratuït

Documentació a aportar

- Document acreditatiu de demandant d’Ocupació DONO (DARDO)
- Informe de vida laboral emès per la Tresoreria General de la Seguretat Social actualitzat
- Titulació mínima exigida
-Copia dels certificats dels cursos realitzats durant el 2021 o 2022 (si s’escau)
- Copia del carnet de conduir (si s’escau)
- Acreditació del grau de discapacitació (certificat de reconeixement de discapacitat, percentatge i tipus) –si s’escau-
- Acreditació de l’ EVO laboral, si es té, només les persones amb certificat de discapacitat (informe certificat d'adequació a lloc de treball)

 

 

Consulteu en la Norma de presentació de documents al registre el format que han de tenir els documents que aporteu en la vostra sol·licitud

 


Impresos del tràmit

Sol.licitud d'admissió al procés selectiu de Plans d'Ocupació (descarregar document per presentar la sol.licitud de forma presencial. Per fer la sol.licitud telemàtica, cal que adjuntin aquest imprès a la Instància Genèrica)


Normativa

  • Segons convocatòria publicada al DOGC o al BOP

Termini de resolució

Segons terminis indicats a les bases.


Silenci administratiu

No opera

Normativa del silenci administratiu

  • Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i d eprocediment de les addministracions públiques de Catalunya
  • Llei 39/2015, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú i modificacions posteriors.

Vies de reclamació

Les ordinàries del procediment administratiu

Altra informació d'interès

Segons la convocatòria es pot prioritzar per edats o per temps d'inscripció al SOC (aturats de llarga durada) o depenent de l'organisme que aporta la subvenció (SOC o DIBA).


Informació actualitzada el dia 28/11/2022

Torna



Comparteix aquest contingut

Et podem ajudar?X

Truca'ns

935 954 803

de dilluns a divendres
de 8 a 20h


 

Et podem ajudar?