Sol·licitud de fulls oficials de consulta / queixa / reclamació i denúncia de consum (Oficina Municipal d'Informació al Consumidor)
Descripció
Petició de fulls oficials de consulta/queixa/reclamació i denúncia de consum
Organisme competent / responsable
Ajuntament
Àrea tramitadora
Consum
Classificació temàtica
Consum
Qui el pot demanar
'Qualsevol persona física o jurídica responsable d'establiments oberts al consumidor final amb seu en el municipi.
Internet
Observacions
Per realitzar la tramitació electrònica es requereix de certificat digital.
Aquest tràmit es realitza mitjançant la instància genérica.
Qui té l'obligació de fer els tràmits electrònicament amb l'ajuntament?
Telèfon
Observacions
A l'Oficina Municipal d' Informació al Consumidor (OMIC)
Telèfon
93 864 80 56
Horari d´atenció
De dilluns a divendres de 9:00 a 14:00 hores
Presencial
Observacions
Per correu ordinari, a les oficines del SAC, de forma presencial a l'OMIC
On es fa
SAC (Servei d'Atenció al Ciutadà)
Plaça de la Vila, 1
c/e: info@palauplegamans.cat
Horari: De dilluns a divendres de 9:00 a 14:00 hores
OMIC (Informació al Consumidor)
Plaça de la Vila, 1
c/e: omic@palauplegamans.cat
Horari: De dilluns a divendres de 9:00 a 14:00 hores
Període de l'any en que es pot demanar
En qualsevol moment de l'any
Termini de la sol·licitud
No n'hi ha
Requisits previs
- L'establiment ha d'estar ubicat al municipi
Preu / Taxa
Gratuït
Documentació a aportar
- Numero de Llicència
- Instància de sol.licitud
Consulteu en la Norma de presentació de documents al registre el format que han de tenir els documents que aporteu en la vostra sol·licitud
|
Impresos del tràmit
Normativa
- Llei 22/2010 de 20 de juliol de 2010, del Codi de Consum de Catalunya i altres normatives especifiques
Termini de resolució
- Immediat
Silenci administratiu
Per la naturalesa del tràmit no es contempla.
Normativa del silenci administratiu
- Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
- Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Vies de reclamació
Les ordinàries del procediment adminsitratiu
Informació actualitzada el dia 04/10/2023