Sol·licitud de participació al concurs de comparses de la Rua de Carnaval
Descripció
Participar al concurs de comparses de la Rua de Carnaval que organitza cada any l'Ajuntament.
Consulta aquí les Bases del concurs de comparses.
Consulta aquí la publicació al BOPB
Organisme competent / responsable
Ajuntament
Àrea tramitadora
Cultura i Festes
Classificació temàtica
Festes Populars
Qui el pot demanar
Representants d’entitats o empreses que vulguin conformar una comparsa d’un mínim de 7 persones.
Persones físiques que vulguin participar amb un mínim de 7 persones.
Internet
Observacions
Per realitzar la tramitació electrònica es requereix de certificat digital.
Aquest tràmit es realitza mitjançant la instància genèrica, adjunteu a la sol·licitud la documentació necessària
Qui té l'obligació de fer els tràmits electrònicament amb l'ajuntament?
No oblidis adjuntar el document Inscripció a la Rua de Carnestoltes
Presencial
Observacions
La tramitació presencial de la sol·licitud de participació a la rua de carnaval, està habilitada únicament per a les persones físiques, en cap cas podran tramitar telemàticament la seva sol·licitud, ni les entitats ni les empreses.
Període de l'any en que es pot demanar
Entre el 25 de gener i el 8 de febrer de 2024
Termini de la sol·licitud
Segons indiquen les bases
Preu / Taxa
Gratuït
Documentació a aportar
- Fitxa d'inscripció en la que es farà constar el nom de la comparsa, el nombre de components (adults i nens), persona responsable, telèfon, mitjà de transport (a peu o en vehicle motoritzat, música, etc...). Consultar les bases.
Consulteu en la Norma de presentació de documents al registre el format que han de tenir els documents que aporteu en la vostra sol·licitud
|
Impresos del tràmit
Normativa
- Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
- Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions (LGS).
- RD 887/2006, de 21 de juliol, por el que se aprova el Reglament de LGS.
- Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
- Llei 29/2010, del 3 d'agost, de l'ús dels mitjans electrònics al sector públic de Catalunya.
- Llei 11/2007, del 22 de juny, d'accés electrònic dels ciutadans als serveis públics.
- Llei 19/2014, de 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern de Catalunya (LLT).
- Ordenança general de subvencions i les bases reguladores de les subvencions a entitats sense afany de lucre de l’Ajuntament.
- Bases del concurs de comparses.
Termini de resolució
Després de la rua en la que participen totes les comparses inscrites, el jurat fa públics els premis.
Silenci administratiu
No opera
Normativa del silenci administratiu
- Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
- Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Vies de reclamació
Les ordinàries del procediment administratiu (Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques)
Altra informació d'interès
Consultar les Bases del concurs de comparses.
NOTA IMPORTANT: Els premis del concurs es gestionen seguint l’Ordenança general de subvencions i les bases reguladores de les subvencions a entitats sense afany de lucre de l’Ajuntament.
En cas d’entitats i d’empreses, es revisarà l’estat del deute amb l’administració. En cas de persones físiques, es considerarà beneficiària del premi a la persona qui actuï com a representant de la comparsa, revisant l’estat del deute amb l'administració d'aquesta persona. El pagament del premi es farà mitjançant transferència bancària. Per tramitar-lo es requerirà el Certificat de titularitat bancaria emès per la banca electrònica.
PREMIS:
Premi a la originalitat: 300€
Premi al millor vestuari: 300€
Premi a la millor coreografia: 300€
Premi a la simpatia amb el públic: 300€
Premi a la millor carrossa: 300€
Informació actualitzada el dia 22/01/2024