Escut Ajuntament de Palau-solità i Plegamans

Sol·licitud de participació als premis Sant Jordi de prosa i poesia

#Educació i Cultura
#Infància i Joventut

Descripció

Participar al concurs  literari de Sant Jordi que organitza cada any l'ajuntament.

Pots consultar les Bases del concurs aquí. 

Categories i modalitats de la convocatòria: 

  • Infantil A- Modalitat: lliure 
  • Infantil B- Modalitat: lliure 
  • Juvenil- Modalitats: Prosa i Poesia 
  • Adults- Modalitats: Prosa i Poesia 

El veredicte del Jurat es farà públic en la data del lliurament dels premis que serà el dissabte 20 d'abril a les 11h a la Torre Folch.

** Consulta aquí l'anunci de la convocatòria del concurs

** Consulta aquí l'anunci de la convocatòria dels premis Sant Jordi 2024

 

Organisme competent / responsable

Ajuntament

Àrea tramitadora

Cultura i Festes

Classificació temàtica

Cultura

Qui el pot demanar

Qualsevol persona segons les categories següents:

INFANTIL A: fins a 10 anys
INFANTIL B: d'11 a 13 anys
JUVENIL: de 14 a 17 anys
ADULTS: a partir de 18 anys

Internet

Observacions

Per tramitar telemàticament es requeriex certificat digital o IdCAT mòbil. Si teniu consultes podeu adreçar-vos a l'adreça de correu electrònic: cultura@palauplegamans.cat.

Tramitar

 

Recordeu adjuntar el formulari de sol.licitud a la instància genèrica, així com la resta de documentació requerida.

OAC 360 baner


Telèfon

Observacions

Atenció telefònica per consultes relatives al tramit que esteu realitzant

Telèfon

93 864 41 77

Horari d´atenció

Cita prèvia Masia Can Cortès (Àrea de Cultura)
C/Camí Reial, 56
Horari: De dilluns a divendres de 10:00 a 14:00 hores

T. 93 864 41 77


Presencial

Observacions

Els/les interessats/des que tinguin dificultats per realitzar el tràmit electrònicament podran rebre assistència per part dels funcionaris adscrits a l'Oficina d’Assistència en matèria de registres (OAMR) de dilluns a divendres de 10:00 a 14:00 hores. Es recomana concertar cita prèvia bé clicant a l'enllaç o per telèfon al 938648056.


Tot i això, sens perjudici de la presentació en qualsevol altre registre electrònic de les administracions públiques catalanes o de la resta de subjectes als que es refereix l’article 2.1 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, de procediment administratiu de les administracions públiques. En aquest supòsit, l’interessat/da haurà de comunicar mitjançant correu electrònic adreçat a cultura@palauplegamans.cat la tramesa efectuada, el mateix dia de la seva presentació, o, en tot cas, abans de la finalització del termini establert en la convocatòria.

On es fa

Cita prèvia


Període de l'any en que es pot demanar

Entre el 5 de març i al 2 d’abril (ambdós inclosos)

Termini de la sol·licitud

Fins al 2 d’abril. No s'acceptaran sol·licituds fora del termini indicat.

Requisits previs

No n'hi ha


Preu / Taxa

Gratuït

Documentació a aportar

  • Formulari de sol·licitud de participació 
  • DNI/NIE o permís de residència de la persona participant per les dues cares
  • Si l’autor/a és menor d’edat: autorització del tutor/a legal, fotocòpia del document acreditatiu de la persona signant de l’autorització i dades de contacte de l’autor/a i del tutor/a legal (inclosa al formulari de sol·licitud)

 

 

Consulteu en la Norma de presentació de documents al registre el format que han de tenir els documents que aporteu en la vostra sol·licitud

 


Impresos del tràmit


Normativa

 

 


Termini de resolució

El veredicte del Jurat serà inapel·lable i la data del lliurament dels premis serà el dia 20 d'abril a les 11h als Jardins de la Torre Folch. 

 

El jurat fa públics i es lliuren els premis per categoria i modalitat, que s'organitzen de la següent manera:

 

  1. INFANTIL A: fins a 10 anys – modalitat i presentació lliure
  • 1r premi: lot de llibres, medalla i diploma
  • 2n premi: lot de llibres, medalla i diploma
  • 3r premi: lot de llibres, medalla i diploma

 

  1. INFANTIL B: d’11a 13 anys – modalitat lliure (presentació segons art. 5 de la convocatòria)
  • 1r premi: lot de llibres, medalla i diploma
  • 2n premi: lot de llibres, medalla i diploma
  • 3r premi: lot de llibres, medalla i diploma

 

  1. JUVENIL: de 14 a 17 anys – modalitats: prosa i poesia (presentació segons art. 5 de la convocatòria)
  • Modalitat de prosa
  • Premi: 400 euros i diploma
  • Premi finalista: 300 euros i diploma
  • Premi menció del jurat: 100 euros i diploma

 

  • Modalitat de poesia
  • Premi: 400 euros i diploma
  • Premi finalista: 300 euros i diploma
  • Premi menció del jurat: 100 euros i diploma

 

  1. ADULTS: a partir de 18 anys – modalitats: prosa i poesia (presentació segons art. 5 de la convocatòria)
  • Modalitat de prosa
  • Premi: 500 euros i diploma
  • Premi finalista: 400 euros i diploma
  • Premi menció del jurat: 150 euros i diploma

 

  • Modalitat de poesia
  • Premi: 500 euros i diploma
  • Premi finalista: 400 euros i diploma
  • Premi menció del jurat: 150 euros i diploma

Silenci administratiu

No opera

Normativa del silenci administratiu

  • Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
  • Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Vies de reclamació

Les ordinàries del procediment administratiu

Altra informació d'interès

  • Cada concursant podrà presentar una obra per modalitat. 
  • Les obres hauran de ser escrites en català i seran inèdites. 
  • Els treballs hauran de presentar-se escrits amb font de lletra Arial i el cos que sigui mínim de 12, a doble espai. Els treballs es presentaran en document WORD. Per a la categoria Infantil fins als 10 anys la presentació serà lliure i fins a la categoria Infantil B la modalitat dels treballs presentats serà lliure. 
  • Els treballs en prosa hauran de tenir una extensió mínima de 2 planes i una extensió màxima de 5 planes. 
  • Els treballs en poesia podran presentar-se en forma d’un poema o d’un conjunt de poemes, amb una extensió mínima de 30 versos i, una extensió màxima, de 60 

Important! 

  1. Per menors d’edat 
  • En cas de ser un menor d’edat caldrà afegir a les dades del tutor/a i l’autorització de participació expressa per a menors d’edat que trobareu al formulari. 
  • El fet de participar en el Certamen suposa la plena acceptació de les bases i la convocatòria. Els participants que resultin premiats permeten explícitament que el seu nom i cognoms es publiquin en la pàgina web oficial de l’Ajuntament així com en els medis de premsa escrita local. 
  • Durant l’acte de lliurament de premis es realitzaran fotografies dels participants que podran ser difoses en diversos mitjans de comunicació: web oficial i xarxes socials de l’Ajuntament i mitjans de premsa escrita locals. Els participants així com els guanyadors del concurs autoritzen a l’Ajuntament de Palau-solità i Plegamans a la realització de fotografies on apareguin individualment o en grup i a la publicació de les mateixes en els mitjans de comunicació esmentats anteriorment, a efectes de difusió informativa. 
  • Aquesta autorització és completament gratuïta, amb la qual cosa no es podrà reclamar cap compensació, pagament i/o indemnització a canvi de l’ autorització donada a l’Ajuntament de Palau-solità i Plegamans per a la utilització de les imatges. 

 


Informació actualitzada el dia 05/03/2024

Torna



Comparteix aquest contingut

Et podem ajudar?X

Truca'ns

935 954 803

de dilluns a divendres
de 8 a 20h


 

Et podem ajudar?