Presentació de documents per participar en contractacions públiques (empreses)
Descripció
Aquest tràmit permet presentar al registre de l'Ajuntament la documentació exigida per a la participació d'empreses i professionals a contractacions públiques.
La informació necessària per aquest tràmit es pot consultar al perfil del contractant de l’ens, on es donen els requisits i la forma de participació.
Organisme competent / responsable
Ajuntament
Àrea tramitadora
Serveis Administratius
Classificació temàtica
Atenció a la ciutadania
Qui el pot demanar
La persona interessada o bé un/a representant degudament autoritzat/da i acreditat/da.
Internet
Observacions
Per realitzar la tramitació electrònica es requereix de certificat digital.
Qui té l'obligació de fer els tràmits electrònicament amb l'ajuntament?
Presencial
Observacions
A les oficines del Servei d'Atenció Ciutadana, tant de forma presencial com per correu ordinari
On es fa
SAC (Servei d'Atenció al Ciutadà)
Plaça de la Vila, 1
c/e: info@palauplegamans.cat
Horari: De dilluns a divendres de 9:00 a 14:00 hores
Període de l'any en que es pot demanar
En funció de les contractacions
Termini de la sol·licitud
En termes generals, el termini per a la presentació de sol·licituds serà l'establert al Reial decret legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, pel qual s'aprova el text refós de la llei de contractes del sector públic, i als plecs de la contractació
Requisits previs
Cal complir els requisits que estableixin els plecs de les contractacions, que es poden consultar al perfil del contractant de l’ens.
Preu / Taxa
Gratuït
Documentació a aportar
Cal aportar la documentació que exigeixin els plecs de condicions de la contractació corresponent
Consulteu en la Norma de presentació de documents al registre el format que han de tenir els documents que aporteu en la vostra sol·licitud
|
Impresos del tràmit
Normativa
- Reial decret legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, pel qual s'aprova el text refós de la llei de contractes del sector públic.
- Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
- Llei 29/2010, del 3 d'agost, de l'ús dels mitjans electrònics al sector públic de Catalunya.
- Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques
Termini de resolució
El temps de resolució de cada expedient de contractació variarà en funció del procediment aplicat d’acord amb el que estableixi la normativa de contractació pública.
Silenci administratiu
Per la naturalesa del tràmit, no es contempla.
Normativa del silenci administratiu
- Reial decret legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, pel qual s'aprova el text refós de la llei de contractes del sector públic.
- Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
- Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Vies de reclamació
Les ordinàries del procediment administratiu
Altra informació d'interès
Segons temàtica de la instància , es rebrà la resposta de l'àrea que gestiona la sol.licitud.
Informació actualitzada el dia 28/11/2022