Sol·licitud de consulta d'expedients de trànsit per multa
Descripció
Poder consultar un expedient de trànsit obert arrel o d'una multa interposada per la policia local.
Organisme competent / responsable
Ajuntament
Àrea tramitadora
Serveis Administratius
Classificació temàtica
Atenció a la ciutadania
Qui el pot demanar
La persona interessada o bé un/a representant degudament autoritzat/da i acreditat/da.
Internet
Observacions
Per realitzar la tramitació electrònica es requereix de certificat digital.
Qui té l'obligació de fer els tràmits electrònicament amb l'ajuntament?
Presencial
Observacions
A les oficines del Servei d'Atenció Ciutadana, tant de forma presencial com per correu ordinari
On es fa
SAC (Servei d'Atenció al Ciutadà)
Plaça de la Vila, 1
c/e: info@palauplegamans.cat
Horari: De dilluns a divendres de 9 a 14h
Període de l'any en que es pot demanar
En qualsevol moment de l'any
Termini de la sol·licitud
No n'hi ha
Requisits previs
No n'hi ha
Preu / Taxa
No s'ha de pagar cap preu
Documentació a aportar
DNI
Model d'instància genèrica en el que cal exposar les dades de la persona sol·licitant i el motiu.
Consulteu en la Norma de presentació de documents al registre el format que han de tenir els documents que aporteu en la vostra sol·licitud
|
Impresos del tràmit
Normativa
- Llei 39/2015 de 1 Octubre de Procedimient Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
Termini de resolució
La policia es posa en contacte, via telefònica, amb la persona sol·licitant per a acordar amb ella un dia i una hora en la que aquesta podrà adreçar-se a les dependències municipals per consultar l'expedient.
Silenci administratiu
No opera
Normativa del silenci administratiu
- Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
- Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Vies de reclamació
Les ordinàries del procediment administratiu
Informació actualitzada el dia 28/11/2022