Programa d'Aliments
Descripció
Va destinat a pal.liar situacions de necessitats bàsiques d'aliments de primera necessitat (pasta, llet, galetes, llegums…..etc). Es lliuren amb una periodicitat mensual.
Organisme competent / responsable
Ajuntament i Càritas Diocesana
Àrea tramitadora
Serveis Socials
Classificació temàtica
Ajuts Socials
Qui el pot demanar
Qualsevol persona
Internet
Observacions
Per tramitar telemàticament es requereix certificat digital. Adjunteu la documentació a la instancia genèrica.
Qui té l'obligació de fer els tràmits electrònicament amb l'ajuntament?
Presencial
Observacions
OAC Área de Serveis Socials
On es fa
Serveis Socials
C/Anselm Clavé, 11
T. 93 864 30 12
c/e: serveissocials@palauplegamans.cat
Horari: De dilluns a divendres de 9:00 a 13:00 hores
Període de l'any en que es pot demanar
En qualsevol moment de l'any
Termini de la sol·licitud
En qualsevol moment de l'any
Requisits previs
Valoració sòcio-econòmica per part de la tècnica referent de l'àrea de servei socials.
Preu / Taxa
Gratuït
Documentació a aportar
- Fotocòpia del DNI de tots els membres de la família majors de 16 anys.
- Fotocòpia del Certificat de l'INEM indicant si es cobra o no quelcom tipus de prestació.
- Certificat de l'INSS si es cobra o no subsidis, prestacions, pensions...
- Fotocòpia declaració de la renda i/o fotocòpia de la nómina o justificant actualitzat que acrediti els ingressos de cada membre de la unitat familiar.
-
En cas de separació o divorci, sentència i justificant de la pensió alimentària si s'escau.
-
Certificat de bèns de tots els membres.
-
Rebut de la hipoteca o lloguer de la vivenda.
-
Declaració jurada d'ingressos no declarats, si s'escau.
-
Volant de convivència.
Certificat dels moviments bancaris dels últims sis mesos de tots els comptes bancaris de tots els membres de la família.
-
Targeta sanitària.
-
Certificat mèdic, si s'escau
Consulteu en la Norma de presentació de documents al registre el format que han de tenir els documents que aporteu en la vostra sol·licitud
|
Impresos del tràmit
Instància Genèrica (descarregar document per a tramitació presencial)
Normativa
Barem de puntuació social i econòmica regulat i aprovat per la Junta de Govern Local
Termini de resolució
15-20 dies
Silenci administratiu
No opera
Normativa del silenci administratiu
- Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
- Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Vies de reclamació
Les ordinàries del procediment administratiu
Altra informació d'interès
Per tal que s'iniciï el tràmit cal concertar una entrevista prèvia amb la tècnica referent de l'àrea de serveis socials de l'Ajuntament que valorarà la situació social i econòmica.
L'entitat col.laboradora en el repartiment d'aliments és Càrites Diocesana que se n'ocupa de la recepció i lliurament a les famílies de manera voluntària. L'Àrea de serveis socials discrimina les families segons la seva situació social i familiar regula la seva continuïtat.
Informació actualitzada el dia 28/11/2022