Sol.licitud d'instrument de valoració social per a suport, serveis i ajudes de la Creu Roja
Descripció
Valoració social per a serveis, subvencions, ajuts i suport de la Creu Roja.
Organisme competent / responsable
Ajuntament i Creu Roja
Àrea tramitadora
Àrea de Serveis Socials de l'Ajuntament
Classificació temàtica
Subvencions, ajuts, servei, suport
Qui el pot demanar
Qualsevol persona
Telèfon
Observacions
Área de Serveis Socials
Telèfon
93 864 30 12
Horari d´atenció
De dilluns a divendres de 9:00 a 13:00 hores
Presencial
Observacions
OAC Área de Serveis Socials
On es fa
Serveis Socials
C/Anselm Clavé, 11
T. 93 864 30 12
c/e: serveissocials@palauplegamans.cat
Horari: De dilluns a divendres de 9:00 a 13:00 hores
Període de l'any en que es pot demanar
En qualsevol moment de l'any
Termini de la sol·licitud
En qualsevol moment de l'any
Requisits previs
Valoració social per part de la treballadora social i de la tècnica de la Creu Roja
Preu / Taxa
Gratuït
Documentació a aportar
Consulteu en la Norma de presentació de documents al registre el format que han de tenir els documents que aporteu en la vostra sol·licitud
|
Impresos del tràmit
Model d'instància genèric (per sol.licitud presencial a l'Àrea de Serveis Socials)
Normativa
Depèn de l'organisme competent (Creu Roja)
Termini de resolució
15-20 dies
Silenci administratiu
No opera
Normativa del silenci administratiu
- Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
- Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Vies de reclamació
Les ordinàries del procediment administratiu
Altra informació d'interès
Per tal que s'iniciï el tràmit cal concertar una entrevista prèvia amb la treballadora social de l'ajuntament que valorarà la situació i determinarà el recurs o servei més adïent.
Un cop realitzada l'entrevista, la treballadora social de l'Ajuntament lliura tota la documentació a la Creu Roja, i aquesta valora si la persona compleix amb els requisits del servei i/o recurs i notifica a serveis socials la resposta a la sol.licitud de l'interessat/a.
Finalment, la persona sol.licitant reb una resposta per telèfon de part de Serveis Socials de l'Ajuntament confirmant o denegant el servei i/o recurs.
Es presta: Informació i ajudes econòmiques, productes de suport preventiu, TAD/TAM/SIMAP, Banc de productes de suport, servei de proximitat, de suport a la Llar, telefònic, voluntariat, productes de suport personal, d'higiene, neteja de la Llar, material escolar, roba, mobles, objectes de la Llar i per el nadó.
Informació actualitzada el dia 28/11/2022