Campanya de joguines: cap infant sense joguina
Descripció
Sol.licitud de joguines a la campanya de reis per a aquelles families amb mancances socials i econòmiques per tal d'inclourel's en la campanya de joguines. Està adreçat a famílies amb infants d'entre 0 i 12 anys per tal que obrin les seves joguines el dia de reis.
Organisme competent / responsable
Ajuntament. Entitat Palau-solidari-Camí Reial. Creu Roja
Àrea tramitadora
Àrea de Serveis Socials i les entitats Palau Solidari-Camí Reial i Creu Roja
Classificació temàtica
Infància
Qui el pot demanar
Qualsevol persona
Internet
Observacions
Per tramitar telemàticament es requereix certificat digital. Adjunteu la documentació a la instancia genèrica.
Qui té l'obligació de fer els tràmits electrònicament amb l'ajuntament?
Presencial
Observacions
OAC Área de Serveis Socials
On es fa
Serveis Socials
C/Anselm Clavé, 11
T. 93 864 30 12
c/e: serveissocials@palauplegamans.cat
Horari: De dilluns a divendres de 9:00 a 13:00 hores
Període de l'any en que es pot demanar
Durant els mesos de novembre i desembre
Termini de la sol·licitud
A mitjans de desembre
Requisits previs
Valoració sòcio-econòmica per part de la tècnica referent de l'àrea de servei socials.
Preu / Taxa
Gratuït
Documentació a aportar
⇒ L'Ajuntament consultarà determinada documentació de la que ja disposa i no caldrà que l'aportis si no us oposeu
Acreditació de la identitat:
- Fotocòpia del DNI de tots els membres de la família majors de 16 anys.
Acreditació socio-econòmica:
- Fotocòpia del Certificat de l'INEM indicant si es cobra o no quelcom tipus de prestació.
- Certificat de l'INSS si es cobra o no subsidis, prestacions, pensions...
- Fotocòpia declaració de la renda i/o fotocòpia de la nómina o justificant actualitzat que acrediti els ingressos de cada membre de la unitat familiar.
- En cas de separació o divorci, sentència i justificant de la pensió alimentària si s'escau.
- Rebut de la hipoteca o lloguer de la vivenda.
- Declaració jurada d'ingressos no declarats, si s'escau.
- Certificat dels moviments bancaris dels últims sis mesos de tots els comptes bancaris de tots els membres de la família.
L'Ajuntament consultarà aquesta informació a altres administracions si no us oposeu a la seva consulta, sinó l'haureu d'adjuntar:
- Volant de convivència.
- Certificat de bèns de tots els membres.
Consulteu en la Norma de presentació de documents al registre el format que han de tenir els documents que aporteu en la vostra sol·licitud
|
Impresos del tràmit
Normativa
Barem regulat i aprovat per la Junta de Govern Local
Termini de resolució
15 dies
Silenci administratiu
No opera
Normativa del silenci administratiu
- Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
- Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Vies de reclamació
Les ordinàries del procediment administratiu
Altra informació d'interès
Per tal que s'iniciï el tràmit cal concertar una entrevista prèvia amb la tècnica referent de l'àrea de serveis socials de l'Ajuntament que valorarà la situació social i econòmica.
Informació actualitzada el dia 11/05/2024