Servei d'atenció domiciliària de l'ajuntament (SAD i SALL)
Descripció
Servei d'Atenció Domiciliària: atenció a la Llar, atenció personal, suport social i familiar, relació amb l'entorn, acompanyament...... a persones amb dependència i/o amb necessitats de suport.
Organisme competent / responsable
Ajuntament i Consell Comarcal. Sergesa Televida
Àrea tramitadora
Serveis Socials i Sergesa Televida
Classificació temàtica
Ajuts Socials i Família
Qui el pot demanar
Qualsevol persona
Internet
Observacions
Per tramitar telemàticament es requereix certificat digital. Adjunteu la documentació a la instancia genèrica.
Per realitzar la tramitació electrònica es requereix de certificat digital.
Qui té l'obligació de fer els tràmits electrònicament amb l'ajuntament?
Telèfon
Observacions
A l'Oficina d'atenció ciutadana de serveis socials
Telèfon
93 864 30 12
Horari d´atenció
Horari: De dilluns a divendres de 9:00 a 13:00 hores
Presencial
Observacions
OAC Área de Serveis Socials
On es fa
Serveis Socials
C/Anselm Clavé, 11
T. 93 864 30 12
c/e: serveissocials@palauplegamans.cat
Horari: De dilluns a divendres de 9:00 a 13:00 hores
Per presentar la vostra sol·licitud presencialment, cal sol·licitar cita prèvia a:
Període de l'any en que es pot demanar
En qualsevol moment de l'any
Termini de la sol·licitud
En qualsevol moment de l'any
Requisits previs
Derivació tècniques i/o educadores socials
Preu / Taxa
Servei subjecte a copagament. Veure Altra informació d'interès.
Documentació a aportar
- Fotocòpia del Certificat de l'INEM indicant si es cobra o no quelcom tipus de prestació.
- Certificat de l'INSS si es cobra o no subsidis, prestacions, pensions...
- Fotocòpia declaració de la renda i/o fotocòpia de la nómina o justificant actualitzat que acrediti els ingressos de cada membre de la unitat familiar.
- En cas de separació o divorci, sentència i justificant de la pensió alimentària si s'escau.
- Certificat de bèns de tots els membres.
- Rebut de la hipoteca o lloguer de la vivenda.
- Declaració jurada d'ingressos no declarats, si s'escau.
- Volant de convivència.
- Certificat dels moviments bancaris dels últims sis mesos de tots els comptes bancaris de tots els membres de la família.
- Targeta sanitària.
- Certificat mèdic.
- Imprès sol·licitud de transferència bancària signat per l’entitat bancària o Certificat de titularitat del compte bancari obtingut a través de la banca electrònica
Consulteu en la Norma de presentació de documents al registre el format que han de tenir els documents que aporteu en la vostra sol·licitud
|
Impresos del tràmit
Instància Genèrica (descarregar document per a tramitació presencial)
Sol.licitud de transferència bancària per a pagaments de la Tesoreria de l'Ajuntament.
Normativa
Barems socials i econòmics regulats i aprovats per Junta de Govern Local del Consell Comarcal i de l'ajuntament.
Termini de resolució
15 dies
Silenci administratiu
No opera
Normativa del silenci administratiu
- Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
- Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Vies de reclamació
Les ordinàries del procediment administratiu
Altra informació d'interès
Cal concertar entrevsita amb la treballadora social referent que farà la valoració de la situació i assignarà el recurs adient segons necessitats.
La resposta serà presencial o telefònica.
En tots els casos on s'assigni el servei es realitzarà visita domiliciliària.
Servei subjecte a copagament. La valoració depèn de les circunstàncies socio-econòmiques
Usuaris TIPUS A: 22, 32€ trimestral è és la persona que reuneix els requisits necessaris per a ser usuaris del servei de teleassistència i viu sol.
Usuaris TIPUS B: 3,30€ trimestral è és la persona que conviu amb el titular del servei i, alhora, reuneix els requisits per ser-ne també usuari.
Usuaris TIPUS C: 1,65€ trimestral è és la persona que conviu amb el titular i necessita les prestacions i atencions que el servei proporciona, però no té capacitat física, psíquica o sensorial per a poder sol·licitar per si mateix aquesta atenció, i per tant, no es pot fer ús del polsador.
Informació actualitzada el dia 28/11/2022