Sol.licitud de baixa d'ofici al padró municipal
Descripció
Sol·licitar la baixa de persones que figuren empadronades en el domicili actual del titular de l'habitatge i que ja no hi resideixen.
Organisme competent / responsable
Ajuntament
Àrea tramitadora
Serveis Administratius
Classificació temàtica
Padró Municipal
Qui el pot demanar
La persona que acrediti un interès legal i directe (el propietari o el llogater que realment resideix en el domicili) o bé un/a representant degudament autoritzat/da i acreditat/da.
Internet
Observacions
Per realitzar la tramitació electrònica es requereix de certificat digital.
Qui té l'obligació de fer els tràmits electrònicament amb l'ajuntament?
Presencial
Observacions
A les oficines del Servei d'Atenció Ciutadana
On es fa
SAC (Servei d'Atenció al Ciutadà)
Plaça de la Vila, 1
c/e: info@palauplegamans.cat
Horari: De dilluns a divendres de 9:00 a 14:00 hores
Període de l'any en que es pot demanar
Durant tot l'any
Termini de la sol·licitud
En qualsevol moment de l'any
Requisits previs
Acreditació de la titularitat de la vivenda o bé contracte de lloguer
Preu / Taxa
Gratuït
Documentació a aportar
- Model d'instància de sol.licitud de la baixa
- DNI, o passaport, o targeta d'identificació del país d'orígen (en el cas de ciutadans de la Unió Europea) o targeta de residència (en el cas d'estrangers no comunitaris).
- Escriptura de propietat, contracte de lloguer, contracte de subministrament d'un servei de l'habitatge
Consulteu en la Norma de presentació de documents al registre el format que han de tenir els documents que aporteu en la vostra sol·licitud
|
Impresos del tràmit
Normativa
- Resolució de 16 de març de 2015, de la Subsecretaria, per la qual es publica la Resolució de 30 de gener de 2015, de la Presidència de l'Institut Nacional d'Estadística i de la Direcció General de Coordinació de Competències amb les comunitats autònomes i les entitats locals, sobre instruccions tècniques als Ajuntaments sobre gestió del padró municipal
- Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
- Reial Decret 1690/1996, de 11 de juliol, que aprova el Reglament de Població i Demarcació Territorial de les Entitats Locals modificat en relació als efectes de padró pel Reial Decret 2612/1996, de 20 de desembre.
- Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques..
- Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim local.
Termini de resolució
- 3 mesos
Silenci administratiu
Positiu
Normativa del silenci administratiu
- Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
- Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Vies de reclamació
Les ordinàries del procediment administratiu
Informació actualitzada el dia 28/11/2022