Escut Ajuntament de Palau-solità i Plegamans

Sol·licitud de revocació de certificat digital IdCAT

#Associació, Participació i Govern Obert
#Comunicació, imatge i noves tecnologies
#Família

Descripció

Si vols donar de baixa permanentment el teu idCAT Certificat o, si com a titular d'aquest, sospites o tens la certesa que un tercer té accés al teu certificat (l'has perdut o te l'han robat) és necessari que el revoquis. La revocació implica la inhabilitació total i l'anul·lació permanent del certificat i de qualsevol còpia d'aquest.

 

 

  • Canvi de dades del certificat:

Quan el subscriptor ha canviat alguna de les dades que apareixen al certificat i el vol revocar per tal de fer una sol·licitud amb les noves dades. ƒ

  • Dades incorrectes a la sol·licitud:

Quan el subscriptor vol obtenir un altre certificat personal perquè va introduir dades incorrectes al fer la sol·licitud del seu certificat. ƒ

  • Dades incorrectes al seu certificat:

Quan el subscriptor detecta alguna dada que no és correcta. ƒ

  • Pèrdua del certificat:

El subscriptor ha perdut el seu certificat que estava emmagatzemat en un suport electrònic i no el localitza, o es trobava emmagatzemat en un ordinador que ha sofert l’eliminació o pèrdua de la informació. ƒ

  • Ús o compromís de la clau privada per part d’un tercer:

El subscriptor sospita que alguna persona podria haver tingut accés al seu ordinador o a un suport electrònic on estava emmagatzemat el certificat, la qual cosa permetria a aquest infiltrat fer un ús il·lícit del certificat

  • Desactivació definitiva:

El subscriptor no vol tornar a fer servir mai més el certificat, de manera que opta per la seva desactivació definitiva. ƒ

  • Acabament del termini de suspensió: Durant el període de suspensió el subscriptor pot demanar la revocació del certificat si té la certesa que no el podrà recuperar. ƒ
  • Defunció o incapacitat sobrevinguda. ƒ
  • Oblit de les claus d’accés al dispositiu (PIN i PUK). ƒ
  • Error en la generació del certificat. 

Organisme competent / responsable

Ajuntament

Àrea tramitadora

Servei d'Atenció Ciutadana

Classificació temàtica

Atenció a la Ciutadania

Qui el pot demanar

Qualsevol persona o el seu representant degudament autoritzat.

Internet

Accediu al web www.idcat.cat i a l'apartat REVOCACIÓ CERTIFICAT DIGITAL


Presencial

Observacions

A les oficines del Servei d'Atenció Ciutadana

On es fa

SAC (Servei d'Atenció al Ciutadà)
Plaça de la Vila, 1
c/e: info@palauplegamans.cat
Horari: De dilluns a divendres de 8:30 a 14:00 hores

No cal demanar cita prèvia. En cas que vulgui demanar cita, pot fer-ho en aquest enllaç: Demanar cita prèvia


Període de l'any en que es pot demanar

En qualsevol moment de l'any

Termini de la sol·licitud

En qualsevol moment de l'any

Requisits previs

No n'hi ha


Preu / Taxa

Gratuït

Documentació a aportar

En el moment d'adreçar-vos a qualsevol Oficina d'Atenció Ciutadana caldrà aportar original , que haurà d'estar vigent:

  • NIF (DNI amb lletra)
  • NIE (en format carnet)
  • NIE diplomàtic (targeta d'acreditació d'identitat de missions diplomàtiques)
  • DNI d'altres països
  • Passaport + certificat del NIE
  • Passaport

Els ciutadans de la Unió Europea s'han de donar d'alta,  amb el número de NIE. El document (certificat) d'atorgament del NIE a ciutadans de la Unió Europea no té cap valor identificatiu per si sol, però acompanyat del passaport o del DNI del país d'origen s'acceptarà i es donarà d'alta amb la numeració del NIE.

 

  • El document identificatiu ha de ser vigent en el moment de la seva presentació.
  • Original i fotocòpia de l'acta notarial, en cas de fer la sol·licitud en nom d'una altra persona.
  • Original i fotocòpia del document d'identitat de la persona que fa la sol·licitud.

 

Consulteu en la Norma de presentació de documents al registre el format que han de tenir els documents que aporteu en la vostra sol·licitud

 


Normativa

  • El certificat idCAT és un certificat reconegut d'acord amb allò establert a l'article 11.1 de la Llei 59/2003, de 19 de desembre, de signatura electrònica, amb el contingut prescrit per l'article 11.2, i emesos complint les obligacions dels articles 12, 13, 18 i 20 de l'esmentada Llei.

Termini de resolució

Immediat


Silenci administratiu

No opera

Vies de reclamació

Les ordinàries del procediment administratiu

0

Informació actualitzada el dia 17/10/2024

Torna



Comparteix aquest contingut

Et podem ajudar?X

Truca'ns

935 954 803

de dilluns a divendres
de 8 a 20h


 

Et podem ajudar?