Sol·licitud de manteniment de l'enllumenat públic
Descripció
Iniciar els tràmits que siguin necessaris per a que intervinguin les brigades municipals o les empreses externes, si s'escau, que s'encarreguen del manteniment de l'enllumenat públic (reparacions d'elements trencats, sectors que no funcionen).
Organisme competent / responsable
Ajuntament
Àrea tramitadora
Serveis Municipals
Classificació temàtica
Via pública
Qui el pot demanar
La persona física o jurídica que vol exercir una o diverses activitats en un mateix centre o establiment, o el seu representant legal. En aquest cas s'ha de declarar la representació amb la qual s’actua.
Internet
Observacions
Per utilitzar la tramitació vía telemàtica caldrà disposar de signatura electrònica i adjuntar la mateixa documentació que s'indica com a presentació presencial.
Cliqueu l'enllaç que s'indica a continuació i ompliu el formulari per iniciar el tràmit si disposeu de certificat digital.
Qui té l'obligació de fer els tràmits electrònicament amb l'ajuntament?
Telèfon
Observacions
L'atenció telefònica es farà desde l'area de Serveis Tècnics d'Urbanisme
Telèfon
93 864 80 56
Horari d´atenció
De dilluns a divendres de 10:00 a 13.00 hores
Presencial
Observacions
Cal presentar la sol.licitud al registre de l'ajuntament
On es fa
SAC (Servei d'Atenció al Ciutadà)
Plaça de la Vila, 1
c/e: info@palauplegamans.cat
Horari: De dilluns a divendres de 9:00 a 14:00 hores
Període de l'any en que es pot demanar
En qualsevol moment de l'any
Termini de la sol·licitud
No hi ha termini
Requisits previs
No n'hi ha
Preu / Taxa
Gratuït
Documentació a aportar
- Model d'instància genèric.
- Plànol/croquis que detalli l'abast de l'actuació i/o proposta sol·licitada
Consulteu en la Norma de presentació de documents al registre el format que han de tenir els documents que aporteu en la vostra sol·licitud
|
Impresos del tràmit
Instància Genèrica (descarregar document per sol·licituds presencials)
Normativa
- Reglament Electrotècnic per a Baixa Tensió. Decret 842/2002 de 2 d'agost de 2002 i les seves ITC.
Termini de resolució
24 hores
Silenci administratiu
En principi no hi ha resposta formal ja que la pròpia intervenció s'enten com a resposta. No obstant, en algún cas si hi ha problemes o es requereix més informació es truca a la persona que ha fet la sol·licitud.
Vies de reclamació
Les ordinàries del procediment administratiu
Informació actualitzada el dia 28/11/2022