Escut Ajuntament de Palau-solità i Plegamans

Sol·licitud de canvi d'ubicació dels elements de mobiliari urbà i enllumenat públic

#Ciutat i Via Pública

Descripció

Iniciar els tràmits que siguin necessaris per a que les brigades municipals valorin la possibilitat de canviar de lloc elements de mobiliari urbà o de l'enllumenat públic que estiguin causant un perjudici a un particular o a un col·lectiu en la seva ubicació actual.

Organisme competent / responsable

Ajuntament

Àrea tramitadora

Serveis Municipals

Classificació temàtica

Via pública

Qui el pot demanar

Qualsevol persona

Internet

Observacions

Per utilitzar la tramitació vía telemàtica caldrà disposar de signatura electrònica i adjuntar la mateixa documentació que s'indica com a presentació presencial.
Cliqueu l'enllaç que s'indica a continuació i ompliu el formulari per iniciar el tràmit si disposeu de certificat digital.

Tramitar

 

Qui té l'obligació de fer els tràmits electrònicament amb l'ajuntament?


Telèfon

Observacions

L'atenció telefònica es farà desde l'area de Serveis Tècnics d'Urbanisme

Telèfon

93 864 80 56

Horari d´atenció

De dilluns a divendres de 10:00  a 13:00 hores


Presencial

Observacions

Cal presentar la sol.licitud al registre de l'ajuntament

On es fa

SAC (Servei d'Atenció al Ciutadà)
Plaça de la Vila, 1
c/e: info@palauplegamans.cat
Horari: De dilluns a divendres de 9:00 a 14:00 hores


Període de l'any en que es pot demanar

En qualsevol durant tot l'any

Termini de la sol·licitud

No hi ha termini

Requisits previs

No n'hi ha


Preu / Taxa

Depenent del motiu, si la sol·licitud és acceptada, pot ser que la persona sol·licitant s'hagi de fer càrrec de la despesa del canvi d'ubicació dels elements.

Documentació a aportar

  • Model d'instància genèric.
  • Plànol/croquis que detalli l'abast de l'actuació i/o proposta sol·licitada

 

Consulteu en la Norma de presentació de documents al registre el format que han de tenir els documents que aporteu en la vostra sol·licitud

 


Impresos del tràmit

Instància Genèrica (descarregar document si es sol.licita presencialment)


Termini de resolució

1 mes


Vies de reclamació

Les ordinàries del procediment administratiu

Altra informació d'interès

Notificació per escrit de la resolució adoptada per l'ajuntament acceptant o no la sol·licitud. En cas de que la sol·licitud sigui acceptada es probable que en la mateixa resolució s'informi del preu que haurà de pagar l'interessat.


Informació actualitzada el dia 28/11/2022

Torna



Comparteix aquest contingut

Et podem ajudar?X

Truca'ns

935 954 803

de dilluns a divendres
de 8 a 20h


 

Et podem ajudar?