Consultes (Oficina Municipal d'Informació al Consumidor)
Descripció
Iniciar els tràmits per donar resposta a un dubte o consulta que tinguem com a persona consumidora o usuària sobre els nostres drets i obligacions i les formes d’exercitar-los.
Aquest tràmit també serveix per fer una petició d’informació sobre l’estat de tramitació de la reclamació/denúncia que he presentat.
Impresos del tràmit:
Full ofcial de reclamació i/o consulta
Autorització representant legal (si és el cas)
Declaració Responsable en quant a consideració de microempresa (si és el cas)
Organisme competent / responsable
Ajuntament
Àrea tramitadora
Consum
Classificació temàtica
Consultes consum
Qui el pot demanar
Qualsevol persona física o jurídica domiciliada en el municipi.
Qualsevol persona física o jurídica referent a establiments radicats en el municipi.
Internet
Observacions
Per realitzar la tramitació electrònica es requereix de certificat digital.
Aquest tràmit es realitza mitjançant la instància genèrica, adjunteu a la sol·licitud la documentació necessària
Qui té l'obligació de fer els tràmits electrònicament amb l'ajuntament?
Telèfon
Observacions
Oficina de l'OMIC
Telèfon
93 864 80 56
Horari d´atenció
De dilluns a divendres de 9.00 a 14:00 hores.
Presencial
Observacions
Per correu ordinari, a les oficines del SAC, de forma presencial a l'OMIC
On es fa
SAC (Servei d'Atenció al Ciutadà)
Plaça de la Vila, 1
c/e: info@palauplegamans.cat
Horari: De dilluns a divendres de 9:00 a 14:00 hores
OMIC (Informació al Consumidor)
Plaça de la Vila, 1
c/e: omic@palauplegamans.cat
Horari: De dilluns a divendres de 9:00 a 14:00 hores
Període de l'any en que es pot demanar
Durant tot l'any. Millor concertar visita amb la tècnica.
Termini de la sol·licitud
No n'hi ha
Requisits previs
- Estar empadronat al Municipi
- No tenir una altra OMIC més propera al domicili de l'interessat.
Preu / Taxa
Gratuït
Documentació a aportar
- Qualsevol document que consideri necessari
Consulteu en la Norma de presentació de documents al registre el format que han de tenir els documents que aporteu en la vostra sol·licitud
|
Impresos del tràmit
Full ofcial de reclamació i/o consulta
Autorització representant legal (si és el cas)
Declaració Responsable en quant a consideració de microempresa (si és el cas)
Normativa
- 'Llei 22/2010 de 20 de juliol de 2010, del Codi de Consum de Catalunya i altres normatives especifiques
Termini de resolució
- Depèn de les particularitats de cada cas.
- L'interessat rebrà la informació o les normatives que regulen la seva consulta.
Silenci administratiu
Per la naturalesa del tràmit no es contempla.
Normativa del silenci administratiu
- Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
- Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Vies de reclamació
Les ordinàries del procediment adminsitratiu
Altra informació d'interès
Assessoraments amb organismes publics realacionats amb les fets consultats
Informació actualitzada el dia 04/10/2023